Aviseringar
Rensa alla

ok...

Ämnesstartare

Image

SvaraCitera
Ämnesstartare

åh sorry, då frågade visst om jag HADE blockat dig, inte vrf

SvaraCitera

zIGGE:

hon pratade om gugge hela tiden, sade att jag inte orjar med sådant prat. sade sen att jag förstår gugge varför han gjorde som han gjorde, då gick hon offline

Varför skulle jag bry mig om vad fan hon skriver till dig?

Dessutom tycker jag att ni ska sluta vara så dramaqueens nu, om ni nu inte gillar varrandra så låt då bli att kommentera i varrandras trådar. Och nu försöker jag låta opartisk och säga ni när jag egentligen menar dig zIGGE.

SvaraCitera

han skriver dryga saker efter mig i lekar[sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

han skriver dryga saker efter mig i lekar

the saviour?[sad] elakt!!

SvaraCitera
zIGGE

Blivande_japan:

åh sorry, då frågade visst om jag HADE blockat dig, inte vrf

HAHAHHAHA Alizee är min bror, älskar verkligen att du tar en kopia på det där [love]

Blivande_japan:

vrf skulle jag vilja prata om gugge med dig..?

okej, konstigt för att för mig så skrev du om gugge HELA tiden och inte tvärtom. konstiga uppfattningar du har fått.

Jag säger det igen: Förstår varför gugge valde att lämna dig via sms. [smile]

Glöm mig bara

SvaraCitera

Blivande_japan:

elakt!!

jaa jätte[cute]

SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

HAHAHHAHA Alizee är min bror, älskar verkligen att du tar en kopia på det där

ååh så du hade klagat för din bror över att jag var borta från msn 1 heeeel dag [rolleyes]

Redbulls:

jaa jätte

vad skriver han? [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Jag säger det igen: Förstår varför gugge valde att lämna dig via sms.

det därär ungefär samma sak som om jag skulle skriva:

"förstår att din bror försökte ta livet av sig när han har en bror som dig![smile]"

[smile]

SvaraCitera
zIGGE

Blivande_japan:

"förstår att din bror försökte ta livet av sig när han har en bror som dig!"

Okej att du blockar för att jag inte vill höra dig om gugge. Hur fan kan det jämföras ?

SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Okej att du blockar för att jag inte vill höra dig om gugge. Hur fan kan det jämföras ?

som sagt zigge, det var du som var dryg och drog upp gugge, men blev irriterad när jag svarde på det du sa.
när jag tröttnade och var dryg tillbaks blev du sur och drog upp gugge igen, och dessutom säger att du förstår honom blev jag sjukt irriterad.

du känner inte mig, du vet ingenting om det förhållande vi hade, och du vet inte särskilt mycket om hur dte tog slut, men du vet att jag mått dåligt över det, och därför drog du upp det.

jag förstår ärligt talat inte vad som är konstigt med att jag blockerade dig från msn.

SvaraCitera
zIGGE

nej, jag sade att jag inte pratar med dig för att prata om gugge, jag är ingen dörrmatta. Och idag "förstår varför gugge gjorde som han gjorde". Drog inte upp gugge föränns jag fick nog av allt TJÖT om gugge. ännu mindre intresserad är jag att svara ditt emo.

glöm mig bara

SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

glöm mig bara

2:a gng du säger det zigge[smile]

SvaraCitera

Tråden raderad från Forum X/Klotter

SvaraCitera