saturn:
Så länge man är nöjd med den trygghet som håller ihop sig och sin partner och ej traktar efter mer ser jag inget fel på att hålla ihop utan kärleken som en gång fanns.
Mjaa vet inte. Tror att FÖRÄLSKELSEN som man hade i början kan vara svår att behålla. Dock tror jag inte att man slutar älska nån efter ett par år. Man kan dessutom återfå förälskelsen.
FreeWay89:
Man kan dessutom återfå förälskelsen.
Det lät underligt. Hur menar du?
saturn:
Det lät underligt. Hur menar du?
Tja det kan alltid börja brinna igen så att säga.
FreeWay89:
Tja det kan alltid börja brinna igen så att säga.
Öhm, okej
saturn:
Öhm, okej
linslustyp:
hur länge har han
du är kär i varit tsms med sin tjej då?
De har varit tsms i typ två månader nu, och ja man bara väntar på att det ska ta slut. Även om jag känner mig väldigt omoralisk som går omkring och hoppas och inte kan låta bli att le/titta, fast jag aldrig skulle göra något.
Sneeze:
De har varit tsms i typ två månader nu, och ja man bara väntar på att det ska ta slut. Även om jag känner mig väldigt omoralisk som går omkring och hoppas och inte kan låta bli att le/titta, fast jag aldrig skulle göra något.
okej, då verkar både din o min kille om man kan kalla de så,
vara rätt nykära. men jag tror man kan vänta ut deras förhållanden..
keep the contact med grabben, som jag görm jag sms ar ganska
ofta och träffas vid bussen vissa mornar 🙂 så man alltid har en
chansa att vara första till kvarn när de väl gör slut. hoppas verkligen
det blir så också ^^
linslustyp:
men jag tror man kan vänta ut deras förhållanden
Ja, man kan ju alltid hoppas iaf!
Sneeze:
Ja, man kan ju alltid hoppas iaf!
absolut! keep on fighting haha 😀 man skall aldrig ge upp.!!
linslustyp:
Positvit tänkande nu! Det behöver vi alla.
Väl talat.
Döda allt hopp genom att låta honom avvisa dig.
linslustyp:
vad ni skulle gjort om ni var jag, vad ni skulle känna om ni var jag och har ni varit med om samma sak nu också , vad hände isåfall?
Jag har varit dödskär fyra gånger i mitt liv, o de tre första sabbade jag bara upp allt med för att jag var för korkad. Första tjejen: Jag var 13 och för blyg, jag vågade inte säga ett ord till henne även fast jag visste att hon var kär i mig. Andra tjejen: Jag var 14 år, blyg och visste inget om tjejer, och pga det totalnobbade hon mig. Tredje tjejen: Jag var 19 o lyckades visserligen ragga upp henne o få hennes nummer, men efter att hon inte dök upp på dejten vi hade arrangerat, så trodde jag att hon hade blivit sur på mig o struntat i mig - vilket i sin tur ledde till att jag skrev ett sms och sade ALLT FÖR TIDIGT hur kär jag var i henne... Det kom fram att hon hade inte dykt upp eftersom hon råkade ha en kraftig baksmälla den dagen...... 😛
Den fjärde tjejen: Jag är 19 o hon bor i Cambridge, och jag håller på att dö pga att jag inte kan nå henne på något vis. Enda sättet är att resa dit och söka upp henne..
Jag har lidit mycket på grund av kärleken. Inte alls kul.. förutom den sköna känslan man har när man är kär.
Det är bäst att gå vidare och vara tålmodig 🙂 Det tar tid, eller om du försöker träffa så mycket folk som möjligt så går det naturligtvis snabbare. Gå till bibliotek, till cafeterior och andra ställen PÅ DAGEN, där kan det plötsligt dyka upp ens nästa pojk/flickvän. Det finns miljoner människor där ute som bara väntar på dig att du ska ta kontakt med 🙂 Jag föredrar själv biblioteket.. dit går såna tjejer som jag gillar, och jag går dit några gånger i veckan bara för att spana efter den perfekta tjejen..
linslustyp:
Jag har gått i samma klass
som den här killen i tre år och nu har jag fått riktigt
starka känslor för honom.
Samma sak för mig =/ Men den killen jag gillar har ingen flickvän och ibland känns det verkligen som han gillar mig också (lite) Men sen när han håller på med andra tjejer blir jag SÅ arg, sen resten av dagen är jag skitarg på honom 🙁
Men det är olika varje dag =/
Men det jag mest ''grubblar'' över är att när vi börjar gymnasiet, kanske jag aldrig mer få se honom 🙁 det är SJUUUKT jobbigt att tänka på det..
Ändå tycker jag att det låter konstigt och taskigt att du ska vänta ut tills det tar slut mellan dom. Han kanske älskar henne väldigt mycket och ser dig bara som en vän. Jag har gillat en kille själv, men gick till en annan för att jag insåg att jag älskade honom i stället. Livet går vidare och jag vet att du kommer att finna någon annan. Jag har funnit många andra kärlekar och glömt den jag hade. Livet består inte av en man faller för. Det finns fler fina killar i världen än honom!
LinaBlondina:
Men tiden läker alla sår sägs det ju
Nej, tiden läker ingenting, men man får bara lära sej att leva med det.
Jag är med om samma sak just nu, så du är inte ensamm i a f