Aviseringar
Rensa alla

Olyckligt kär..


Ämnesstartare

Hej jag är en kille på 17 år. jag är kär i en tjej men vågar inte säga det riktigt till henne, enda jag sagt är att jag gillar henne men hon är ganska nere nu för hennes häst kommer dö snart.. så idag skrev hon "Vi kan väl umgås som vänner ett tag? Hitta på nå med andra och bara ha kul? När jag orkar det vill säga.. Men bara för att lära känna varandra mer, eller va tycker du?" Jag skrev typ ja det kan vi elr nå. Jag försöker vara mig själv för henne och är alltid ärlig säger att hon är söt osv. Men en kompis sa till mig idag att andledningen kan vara att hon skrev det var. Tjejer vill ha det dem inte kan få. prata med henne på facebook osv. men frågar hon dig om ni ska träffas ska du säga tex "Ah, jag ska se kanske ska vara med nån annan osv" du ska vara lite svår fångad osv. sen ska du härma hennes kropp tex böjer hon på knät gör du det med så hon er. men du får aldrig bli påkommend då blir det pinsamt sa han. Har ni nå tipps. hon vill inte göra mig ledsen osv säger hon.
Ledsen om saker och ting kom lite oformelerat osv. men vill gärna ha era åsikter tack i förhand.


   
Citera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill gärna har svar tack.


   
SvaraCitera

Demoted1337:

häst kommer dö snart..

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, om du inte har framgått än så är hon inte kär i dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså, vi har nyss träffat, varandra man blir inte kär efter 1 månad..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det brukar väll börja med förälskelse och sluta med kärlek (om det känns rätt osv) [smile]


   
SvaraCitera

Om du vill att det ska bli någonting mer än vänskap så kan du nog inte göra så mycket mer än att bara vara en trevlig kompis för tillfället. Tycker hon att du är intressant så visar det väl sig på något sätt i framtiden,

Ni kan ju hitta på roliga saker tillsammans så ni lär känna varandra lite bättre, När hon lärt känna dig ganska bra så lär du ju märka om hon gillar dig mer än som en kompis.

Det där om att härma hennes kropp låter grymt fjantigt,
Ser hon vad du gör så lär hon tro att du är ett mongo ^^ Var dig själv i stället.

Även om det inte skulle gå så som du vill i slutet så har du ju i alla fall gjort det du kunnat :]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demoted1337:

Asså, vi har nyss träffat, varandra man blir inte kär efter 1 månad..

Demoted1337:

jag är kär i en tjej

Inte??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså, det är så att jag har känt henne mer en vad hon har känt mig asså, jag har inte varit mig själv mot henne först. Men jag är det nu "Tjejer vill ha det dem inte får"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demoted1337:

jag har inte varit mig själv mot henne först. Men jag är det nu "Tjejer vill ha det dem inte får"

Man byter inte personlighet bara sådär, det tyder på stor osäkerhet hörru! Har du spelat en annan roll så får du hålla dig fast vid den! Nu har du gjort bort dig helt.. [zzz]

Men vad vet jag om henne egentligen, vissa flickor har en tendens att tända på osäkra, fjantiga killar. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Man byter inte personlighet bara sådär, det tyder på stor osäkerhet hörru! Har du spelat en annan roll så får du hålla dig fast vid den! Nu har du gjort bort dig helt.. Men vad vet jag om henne egentligen, vissa flickor har en tendens att tända på osäkra, fjantiga killar.

Jag var mig själv, hon pussade mig hon kramade mig. hon strulade med mig, efter det "Jag önskar jag blev kär i dig" några dagar efter " Vi borde bara vara vänner" det här funkar inte. Dag för dag knuffar hon bort mig. dag for dag blir hon mer inaktiv. Hon nekar det. Jag försöker berätta hur det är. Hon lovar att bättra sig. Hon knuffar bort mig. Hon skyller på annat. Jag frågade varför hon pussade mig så.
Hon svarar : För jag tycker om dig. Vad är nästa steg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bla bla bla.

Vart drar du din gräns, säger hon att hon inte vill ha ett förhållande med dig så vill hon det inte. Ta det chill nu för i helvete och se vart det leder.. Eller så försöker du glömma henne helt och hittar någon annan.. Fler tåg går..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Bla bla bla.Vart drar du din gräns, säger hon att hon inte vill ha ett förhållande med dig så vill hon det inte. Ta det chill nu för i helvete och se vart det leder.. Eller så försöker du glömma henne helt och hittar någon annan.. Fler tåg går..

Joo, jag är jävligt chill. Hon vill bli kär i mig påstor hon. men jag bryr mig inte. Hon bröt reglerna som du skrev. Hon är inte sig själv inte som hon var när hon träffade mig. Hon är falsk fick jag reda på ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demoted1337:

Hon är falsk fick jag reda på ...

Sluta träffa henne bara!


   
SvaraCitera