i min korridor som hette:
"osocialast vinner"
skulle jag vinna 100 dagar i veckan
pallar ej
sitter just nu och försöker va tyst på mitt rum så att de ej ska fatta att jag är hemma å komma å påminna mig om ngt jobbigt möte vi ska ha el ngt
faen kom på att jag nog har hårt motstånd mot 1 norrlänning jag ej vet vad han heter.......
jag var bortrest 2 månader från min studentkorridor, då jag kommer tillbaka så hade dem hängt upp en lapp där dem bl.a skrev att dem vill att jag skulle flytta ;((
Nehas:
då jag kommer tillbaka så hade dem hängt upp en lapp där dem bl.a skrev att dem vill att jag skulle flytta ;((
HAHA VA????????
vrf
tror mina grannar typ gillar mig
iaf min skånska granne
men han gillar ingen annan
å han tror ingen annan gillar hnm heller
Blivande_japan:
HAHA VA????????
vrf
hade inte sagt någonting att jag hade farit, så mina städuppgifter i korridoren skötes aldrig 🙂 sedan också:
Blivande_japan:
sitter just nu och försöker va tyst på mitt rum så att de ej ska fatta att jag är hemma å komma å påminna mig om ngt jobbigt möte vi ska ha el ngt
jag hatar verkligen korridors livet ;(
Nehas:
hade inte sagt någonting att jag hade farit, så mina städuppgifter i korridoren skötes aldrig 🙂 sedan också:
hahahhahahaha aha..
men palla vara så bittra...
Nehas:
jag hatar verkligen korridors livet ;(
hatar ej.. bara pgillar ganska mkt
el, håller mig mest på mitt rum
d är nice
Blivande_japan:
el, håller mig mest på mitt rum
d är nice
har du eget kök på rummet lr har ni delat? annars hade jag trivts helt ok i korridoren, tkr verkligen inte om att trängas i köket ;S
Nehas:
har du eget kök på rummet lr har ni delat? annars hade jag trivts helt ok i korridoren, tkr verkligen inte om att trängas i köket ;S
delat kök
men äter ju tom på mitt rum så blir ju ej mkt tid om dag1 jag trängs där+har lärt mig vilka tider man kan vistas där typ
lr iof då hade d ju varit som en vanlig lgnht smart jag är
Nehas:
lr iof då hade d ju varit som en vanlig lgnht smart jag är
om d va 1 tävling i min lägenhet som hette
"osocialast vinner"
skulle min katt vinna
palla att han sover under sängen ist för att prata me dmig
jag vinner alla såna tävlingar pga orkar aldrig säga ngt
Schism:
jag vinner alla såna tävlingar pga orkar aldrig säga ngt
ok du kanske skulle vinna i denna lägenh1 pga pratar med mig sj
men katten säger inte så mkt iofs