isola:
h*n inte ställa någon diagnos via telefon.
Han vet på ett ungefär vad lagning av sprucken krona kostar, och ungefär, vad utdragning kostar - tandvård och fakturering är hans yrke.
Exner:
Han vet på ett ungefär vad lagning av sprucken krona kostar, och ungefär, vad utdragning kostar - tandvård och fakturering är hans yrke.
Jaa, men det kan man lika gärna kolla på deras hemsida om det ska vara så. Det går inte med säkerhet att säga att det är det enda problemet. Så därför undviker de att ställa diagnoser via tele.
enhimmelskdrog:
+ min ekonomiska situation gör att jag helst vill veta vad det kommer att kosta INNAN jag är där. vill gärna kunna betala liksom
De gör en undersökning, sen kommer de med prisförslag. Sen kan man säga: "Nä har inte råd!!!".
enhimmelskdrog:
när jag egentligen bara är där för undersökning? och isf, tar dom betalt både för undersökning + hörnditsättandet
Tror inte att de gör något som kostar extra utan att berätta det först :s
Obs: har ingen egen erfarenhet, har bara läst vad som står på folktandvårdens hemsida.
Nintendo:
De gör en undersökning, sen kommer de med prisförslag. Sen kan man säga: "Nä har inte råd!!!".
har redan ringt nu hon i telefon sa att dom kunde skippa undersökningsdelen eftersom jag nyss hade varit inne på en undersökning (7 dec), hon satte bara upp en tid för lagning
Dold text: ska ta räkningen på faktura och be mina föräldrar om lite sponsring
Nintendo:
Tror inte att de gör något som kostar extra utan att berätta det först :s
haha nej klart dom berättar och frågar om det går bra etc! men jag måste ju fixa den liksom 🙁