Aviseringar
Rensa alla

Omöjliga frågor


höna:

vilken fråga då? dendär med stolar?

Precis. Inget jag kom på själv, men fan va jag skrattade när den frågan dök upp. Vet inte hur bekant du är med serien jag nämnde[crazy]

[love]


   
SvaraCitera
höna

Storchen84:

Precis. Inget jag kom på själv, men fan va jag skrattade när den frågan dök upp. Vet inte hur bekant du är med serien jag nämnde

våra värsta år är typ det sämsta jag vet eheheh[sad][blush]


   
SvaraCitera

EmmaE:

Kunde du inte ha lagt denna tråd under Vetenskap och Filosofi istället? Nu kommer den fyllas av oseriösa OT-inlägg ju.. [sad]


   
SvaraCitera

höna:

våra värsta år är typ det sämsta jag vet eheheh

Hahahahah jag brukade älska den för en väldans massa år sedan, nu känns den mest seg o jag kollar bara på den ibland[blush]

S3ON:

Kunde du inte ha lagt denna tråd under Vetenskap och Filosofi istället? Nu kommer den fyllas av oseriösa OT-inlägg ju

Bli inte förvånad om nån mod kommer och flyttar den. Har själv erfarenhet av att ha "tappat bort" två eller tre seriösa trådar jag startat som flyttats till "rätt del" eller en mer seriös del eller vad man ska kalla det.

Klotter är OT-hemmet. Jag visste att mycket trådar flyttas hit, men fatta vad paff jag blev när en tråd jag skapat flyttades till en mer seriös forumdel[chocked]

[love]


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Vad är kunskap?

Finns inte. [no-no]

Vem rakar barberaren?


   
SvaraCitera

mynona:

Vad är först, höna eller ägg?

Har hört att det forskats på detta ämne och att man kommit fram till att hönan kom först! Hörde detta på radio och orkar ej googla källor. Men. Nu vet ni [blush]


   
SvaraCitera