Har vart hos tandläkaren flera gånger och sagt att jag vill ha tandställning men tydligen är det bara personer i över tonåren dom får d? Jag känner lixom folk som är lika gamla som mig och dom har d. Jag hatar mina tänder, dom är gula o fula, jag har ilningar och har överbett (dock bara 4mm men endå) och dom är värsta skeva.![]()
Testa att byta tandläkare.
ingenting är omöjligt, sägs det.
Byt tandläkare och fejka ett extremt överbett när du går dit.
Tula:
Byt tandläkare och fejka ett extremt överbett när du går dit.
Då kanske dom gör någon konstig operation istället! ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
ololizoz:
Har vart hos tandläkaren flera gånger och sagt att jag vill ha tandställning men tydligen är det bara personer i över tonåren dom får d
Jag fick tandställning när jag var 13år så din tandläkare vet inte vad han pratar om så byt tandläkare
Jag var 12-13 år när jag fick tandställning, så det är definitivt ingen åldersfråga. Byt tandläkare så löser det sig nog! ![]()
Nope, känner en som fick det då.
Lol! Klart man kan få tandställning då också. ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
ololizoz:
Jag hatar mina tänder, dom är gula o fula, jag har ilningar och har överbett (dock bara 4mm men endå) och dom är värsta skeva.
Jag fick tandställning vid 13-14.
Visserligen var alla mina tänder skeva men ändå
Går du privat?
Min kompis var elva eller tolv när hon fick tandställning tror jag.. fundera på att byta tandläkare?
NyappyDrHouse:
ställning
vad gosig du ser ut
får orena tankar
Matsy:
vad gosig du ser ut
Öh... Tack... tror jag?? xD
Jag är 14, jag har tandställning.
Byt tandläkare.