kebu12:
Det är ju min plikt, som den alfahanne jag är, att se till att alla kvinnor är nöjda
Ja, jag tänkte liksom att du kanske var diskriminerande för att jag var en mörkhårig mod typ, undrade varför, mitt hjärta trånade efter din kärlek! Har legat vaken många nätter och undrat varför du inte svarar på brev... etc etc. Nu vet du!
EmperorNero:
Duger det att jag registrerade mig för ganska länge sedan?
Bara om ungdomssajten i fråga var en vuxensajt när du registrerade dig.
timeisrunningout:
Ja, jag tänkte liksom att du kanske var diskriminerande för att jag var en mörkhårig mod typ, undrade varför, mitt hjärta trånade efter din kärlek! Har legat vaken många nätter och undrat varför du inte svarar på brev... etc etc. Nu vet du!
Du svarar ju på dig själv just nu. Jag menar, jag kan ju sexa dig några gånger och så när jag känner för det, men där går gränsen liksom. Kommer inte hålla på med löjliga saker som att visa kärlek för dig
kebu12:
Kommer inte hålla på med löjliga saker som att visa kärlek för dig
Men alla andra får ju!!!
timeisrunningout:
Men alla andra får ju!!!
För att få sexa dom känner att jag inte behöver för att få sexa dig
timeisrunningout:
Kräver lite stalkning
Blir du glad om jag säger att jag brukar stå naken och drägla utanför ditt sovrumsfönster om natten, och skriva snuskiga saker i imman på fönstret?
timeisrunningout:
självmotsägelse
*Skenbar självmotsägelse.
Tamburinmannen:
Blir du glad om jag säger att jag brukar stå naken och drägla utanför ditt sovrumsfönster om natten, och skriva snuskiga saker i imman på fönstret?
Dels är det fysiskt omöjligt för dig att göra det, dels vill jag faktiskt bara ha Kebu.
Nachac:
*Skenbar självmotsägelse.
Inte enligt min ordbok. Jag kan ha fel dock. Dold text: SLUTA RÄTTA MIG JAG HATAR NÄR FOLK RÄTTAR MIG SLUTA SÄGA EMOT BARA ACCEPTERA VAD JAG SÄGER
timeisrunningout:
Dels är det fysiskt omöjligt för dig att göra det, dels vill jag faktiskt bara ha Kebu.
Dold text: Kebu betalde mig för att säga det eftersom han inte vågade.
det låter i mitt huvud mina öron en musik
timeisrunningout:
Inte enligt min ordbok. Jag kan ha fel dock.
Ja. Typ "Talande tystnad". Det låter som om det är en självmotsägelse, men blir meningsfullt ihop.
timeisrunningout:
Dold text:
Ain't gonna' happen.
timeisrunningout:
Bara om ungdomssajten i fråga var en vuxensajt när du registrerade dig.
timeisrunningout:
vita gummistövlar
Hunky Dory:
Till Morrisseys röst. Det är som att ha sex.
Herregud, det stämmer~!
Dan_the_ironman:
Dagens ungdomar har ingen fantasi..... fyfan för dom!
Jag har mycket fantasi. Allt jag behöver är ett sexigt sms från min flickvän så blire bam bam boom my brains is out of controll
Kan säga det blir vilt i rummet
Musik. Det funkar om man är ashög på cannabis, i alla fall. Av nån anledning.
lol