KannibalKocken:
När du spänner dig blir ju även vaginan spänd och trångare, och då gör ju det ont när han penetrerar.
Jo de kan va så för då ökar friktionen ju mindre jag är liksom... men de är som en reflex, svår att låta bli... och även nrä jag inte spänner så känns det sådär... vi användet skitmkt glidmedel, utan det hade det aldrig gått. Vi använder det bästa, typ 20 ml för 300 spänn :S men de är det värt.
Tack för dina söta svar iaf
diamond_:
Tack för dina söta svar iaf
'
Men som sagt, du borde kolla up det
enhimmelskdrog:
omkretsen har mer betydelse än längden iallafall
sant
Zittam:
fast det med blöja, går ju också o töja.
har du personliga erfarenheter av det?
diamond_:
Varför är det skönare ju större omkretsen är, det gör väl snarare ondare??
Personligen tycker jag om när det är lite på smärtgränsen... 🙂 Det är så sjukt skönt samtidigt som det gör lite ont.. Hm svårt att förklara egentligen.. Men senaste killen jag hade sex med var inte speciellt välutrustad och det kändes knappt när han var inne i mig.. sorgligt men sant..
Tilde:
Personligen tycker jag om när det är lite på smärtgränsen... 🙂 Det är så sjukt skönt samtidigt som det gör lite ont.. Hm svårt att förklara egentligen.. Men senaste killen jag hade sex med var inte speciellt välutrustad och det kändes knappt när han var inne i mig.. sorgligt men sant..
oj... okej, så vilken omkrets längd skulle du säga är den optimala?
diamond_:
oj... okej, så vilken omkrets längd skulle du säga är den optimala?
om jag ska vara helt ärlig så har jag INGEN aning alls om omkretsar.. Och längden för mig gör verkligen detsamma. Jag tänker aldrig på den.. Fast det är klart, skulle det komma någon med 7 eller 27 cm skulle man kanske reagera, men så länge det är inom normen märker jag ingen skillnad.
I omkrets har jag inte ens någon aning om vad som klassas som stort tyvärr..
Btw, den brukar oftast inte ha samma omkrets på alla ställen på dicken, så vart mäter du 14 typ? är den då 19 längst in eller?
Tilde:
I omkrets har jag inte ens någon aning om vad som klassas som stort tyvärr..
Jag skulle säga 14-15+ är stort´, kolla på måttband
sculptura:
Btw, den brukar oftast inte ha samma omkrets på alla ställen på dicken, så vart mäter du 14 typ? är den då 19 längst in eller?
ne, 14 runt ollonet, 14,5 nedåt och 15 längst ner på roten.
Ja, det har gjort ont, men det har även varit skönt, beroende på många olika faktorer.
Tråden låst på grund av inaktivitet