någon mer en jag som i bland får smärtor under vänstra bröst vid revbenet, kommer en smärta i bland i några sekunder?
Jag får ofta kramp i en muskel på vänster sida vid bröstet, det vara ofta i ca 20 s och försvinner sen. Då får jag svårt att andas för en kort stund
Kanske det du har för jag har hört att det är ganska vanligt
Zerafina:
Jag får ofta kramp i en muskel på vänster sida vid bröstet, det vara ofta i ca 20 s och försvinner sen. Då får jag svårt att andas för en kort stundKanske det du har för jag har hört att det är ganska vanligt
aa det är de, tack! så behöver jag inte vara så orolig.
mm. fick det uppkollat när jag var inne för utredning av epilepsi och någon apparat gav tydligen utslag där. men de sa att det inte var farligt alls och att det var ganska vanligt.
brukar dock vara längre än 20 sek för mig...
Brukar också få det.
Zerafina:
okej
Det var så lite så
det har hållit på så här sen kanske 5, kommit lite då och då, i några få sekunder, har du med de så?
Josefiniis:
det har hållit på så här sen kanske 5, kommit lite då och då, i några få sekunder, har du med de så?
Ja så länge jag kan minnas händer det typ någon/några gånger i veckan
Zerafina:
Ja så länge jag kan minnas händer det typ någon/några gånger i veckan
aa, men får du också under hela bröstet, om du legat på mage eller något sånt eller suttit i en lång stund och sen när du går upp så kan du få en smärta under hela bröstet så det är svårt att andas i 2 sek typ..
Josefiniis:
aa, men får du också under hela bröstet, om du legat på mage eller något sånt eller suttit i en lång stund och sen när du går upp så kan du få en smärta under hela bröstet så det är svårt att andas i 2 sek typ..
Aa, så att jag måste ta väldigt små andetag för att det inte ska göra så ont
va ngn som sa att lungan "klibbar ihop" men vet fan om d e sant .låter märkligt man ska inte lita på folk. händer mig ofta oxo iaf
Zerafina:
Aa, så att jag måste ta väldigt små andetag för att det inte ska göra så ont
aaaa
reben:
va ngn som sa att lungan "klibbar ihop" men vet fan om d e sant .låter märkligt man ska inte lita på folk. händer mig ofta oxo iaf
okej 🙂
Jag hade något liknande förut när jag var under mycket stress men det har inte hänt på ett bra tag nu.