patrick bateman:
skämtar du!?
Nej skämtar inte börjar få förjävligt ont i min rygg..
ClaraAndersson:
Nån som vet om det går att göra bröstförminskning när man är 15-16 år? Eller går de inte eftersom dom växer än?
ClaraAndersson:
satsa istället på att stärka och bygga upp din rygg så att du får kraftigare och stark rygg, det är mitt tips. Bröstoperationer, oavsett om man ska göra dom större eller mindre är alltid ett kirurgiskt ingrepp som man bör vara väldigt restriktiv med.
ClaraAndersson:
varför inte prata med en läkare eller nån då som kan? kan ju dock försvinna eftersom du fortfarande växer väl
träna upp ryggen annars
De kommer att växa sen. Och om de inte gör det så är det inte hela världen, men det kommer de sannolikt att göra.
Ingen vettig läkare förstorar brösten på en unge.
patrick bateman:
kan ju dock försvinna eftersom du fortfarande växer väl
Brösten minskar inte om man inte själv minskar markant i vikt
isola:
De kommer att växa sen. Och om de inte gör det så är det inte hela världen, men det kommer de sannolikt att göra.
Ingen vettig läkare förstorar brösten på en unge.
låter som du åratar om bröstförstoring här!!
enhimmelskdrog:
låter som du åratar om bröstförstoring här!!
det gjorde jag
isola:
det gjorde jag
varför
enhimmelskdrog:
varför
isola:
Brösten minskar inte om man inte själv minskar markant i vikt
då kan hon väl träna ryggen
patrick bateman:
då kan hon väl träna ryggen
Det hjälper inte alltid och då måste man dessutom ha en väldigt väldigt tränad rygg i hela sitt liv - i alla skeden.
isola:
Det hjälper inte alltid och då måste man dessutom ha en väldigt väldigt tränad rygg i hela sitt liv - i alla skeden.
värst vad du kan då
ok då vet jag inte
Neovletta 28 funkade fintfint för mig
Det är ett P-piller som kostar 40 kr för 3 månader... Har tagit det i 2 månader och jag gick från BH storlek B till C.
Och dem lär bli större