Notifications
Clear all

orättvist ultimatum ?!?!1++

Jag förstår hur han tänker. Jag skulle inte heller vilja ha någon som knarkar. Jag vill föresten inte ens ha en knarkare som vän.

Dessutom är du fri att välja. Tar du knarket är du hur som helst obeskrivligt dum.

ReplyQuote
Topic starter

Men varför håller du på med knark ens? Det är ju inte bra för dig eller ert förhållande, så varför inte sluta? [rolleyes] Han menar säkerligen att han vill att du ska sluta för att knark är skit. Uttrycker sig bara kort. Vad är att droger och ge upp liksom, det är ju bara dåligt för dig?[no-no]

ReplyQuote
Topic starter

vad är ultimatum egentligen?
och snälla svara på det här för,
huhmm, om det är det jag tror det är så..
har jag lite grejor att tillägga [party]

ReplyQuote
Topic starter

Ta illegala droger = Fel

Kolla på andra tjejer = Inte fel

ReplyQuote
Topic starter

JKNUG:

!!!

VAD ÄR ULTIMATUM

ReplyQuote
Topic starter

krawffs:

VAD ÄR ULTIMATUM

http://www.justfuckinggoogleit.com/

ReplyQuote
Topic starter

JKNUG:

http://www.justfuckinggoogleit.com/

mhm..

ReplyQuote
Topic starter

kPTRRRR:

värsta kraven

annars kan båda lägga ner med sin skit? både knark o alkohol är kasst.. om ingen av er vill de så får ni väl försöka acceptera varandras beslut.. men risken är ju att det tar slut [sad]

ReplyQuote
Topic starter

Knarko:

men risken är ju att det tar slut

kommer det väl göra förr eller senare ändå [y][y]

ReplyQuote
Topic starter

kPTRRRR:

kommer det väl göra förr eller senare ändå [y][y]

har du den inställningen på det så ja.. men är du villig o kämpa o reda ut problemen så finns det en chans att det går åt andra hållet [y] vill du inte det så tkr jag att det lika gärna kan ta slut nu [sad]

ReplyQuote

kPTRRRR:

men känns ändå orättvist att han bara kan bestämma vad jag ska göra och inte göra för att han inte vill. han har ingen vettig anledning ju 🙁

För att knarkarslödder kanske inte är praktiska att vara ihop med?
Ifall din pojkvän knullade med djur skulle du nog också vilja att han slutade, så tänk dig för istället för att dampa som en annan femåring om att du inte får göra vad du vill

ReplyQuote
Topic starter

hm, nu när jag vet vad ultimatum är så känner jag mig genast mer allmänbildad [bigcheers]

jag vågar aldrig ställa ultimatum, ens krav, på kompisar och pojkvänner och sånt. jag är så jävla rädd att jag begär för mycket. typ.

usch, iochförsig lät jag mig utnyttjas ganska hårt av mina kompisar.
och deras ultimatum dom ställde på mig. när jag inte ens .. hm. äsch, jag vet inte.

[tard]

ReplyQuote

kPTRRRR:

tycker ni att det är okej att min pojkvän ställer ett ultimatum på att om jag röker olagliga droger så kommer han lämna mig ?

Nej, det e fel. Han borde hjälpa dig att bli av med ditt drog missbruk, och han borde inte lämmna dig, han borde hjälpa dig. Och du borde hjälpa honom att bli av med sitt alkohol missbruk. Och sen blir allt bra.
Men fel och orättvist av honom att bara du ska sluta, när han själv har allvarliga problem med alkoholen. [n]

ReplyQuote
Topic starter

Lite dubbelmoral att det är okej att han brukar berusningsmedel bara för att det han väljer att inta är lagligt [rolleyes]

Säg att du kan avstå från att röka på om han avstår för att dricka alkohol, om han vill att du ska vara fri från berusningsmedel så bör han ju leva upp till sina egna krav [confused]

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote