jag och min pojkvän har varit ihop kanske 8 månader. Jag är oskuld han är inte, borde vi ha oralsex när jag ger oskulden till honom då? för jag funderar på att ha sex med honom.
Klart ni ska ha oral sex, snaska kotte är det bästa som finns
8 månader och inget sex? Din pojkvän gillar dig
nazgul:
Klart ni ska ha oral sex, snaska kotte är det bästa som finns
AHahaha
nameiofs:
borde vi ha oralsex när jag ger oskulden till honom då?
Om du vill ge honom det så gör det, tror inte han kommer tacka nej direkt.
dessutom kan oralsex också underlätta sexet eftersom du är oskuld.
aha och vad ska den bilden betyda?
Keepdreaming:
Om du vill ge honom det så gör det, tror inte han kommer tacka nej direkt.
dessutom kan oralsex också underlätta sexet eftersom du är oskuld.
tack för rådet, men jag vågar typ inte ha oralsex det verkar lite töntigt men ja är för blyg
nameiofs:
det verkar lite töntigt men ja är för blyg
Ju blygare desto bättre. Det är sånt vi killar tänder på. Särskilt när ni ger oss huvud.
Mawns:
Ju blygare desto bättre. Det är sånt vi killar tänder på. Särskilt när ni ger oss huvud.
Vad bra , blev orolig
nameiofs:
tack för rådet, men jag vågar typ inte ha oralsex det verkar lite töntigt men ja är för blyg
Om det inte känns bra så ska du ju inte göra det. Att du fortfarande skulle vara blyg efter 8 månader tycker jag verkar konstigt. Om det är en blyghet som gör att du tycker det är obekvämt så ska du inte fortsätta. Om du är blyg på ett bra sätt och litar på honom så gör det ju inget. Om du känner att du vill göra det du nu än ska göra så är det lugnt.
Tennsoldaten:
Att du fortfarande skulle vara blyg efter 8 månader tycker jag verkar konstigt.
jo men men när det gäller sex så blir jag bara blyg
nameiofs:
jag och min pojkvän har varit ihop kanske 8 månader. Jag är oskuld han är inte,
bra kille! 🙂
nameiofs:
jo men men när det gäller sex så blir jag bara blyg
Okej. Men blyg på så sätt att det blir obehagligt eller att du inte känner dig trygg med honom?
Tennsoldaten:
Men blyg på så sätt att det blir obehagligt eller att du inte känner dig trygg med honom?
jo jag känner mig trygg, men saken är att jag vet inte om jag vill ge ha oskulden än...
ge han*
Ja, klart ni ska ha. Det hör till.
Mawns:
Ju blygare desto bättre. Det är sånt vi killar tänder på.
nah, blyghet har sin charm, men jag måste nog säga att jag som kille inte håller med dig där. det är klart bättre om hon vet vad hon håller på med.