Aviseringar
Rensa alla

Orgie den 21/11 (Stockholm)

Ämnesstartare

Hej, alla ungdomar. Mitt namn är Peter och jag är 38 år gammal.

Det förehåller sig som så att jag ska ha en orgie i min lägenhet den 21 november. Alla är välkomna, både ung som gammal.

För er som kanske inte "får till det" så ofta, er som vill krydda sexlivet med er pojkvän/flickvän, er som ännu inte har förlorat oskulden eller er som helt enkelt vill ha sex med helt ny människa är detta en perfekt möjlighet för er att göra just detta.

Jag håller på att annonsera på ett stort antal svenska nätforum för att få ihop så många deltagare som möjligt. Utöver det kommer vänner, vänners vänner, deras vänner etc att vara med.

Så, om du är intresserad, tveka inte. Skicka ett PM till mig så får du mer information ang adress, tid och dylikt. Jag ser fram emot att få träffa just DIG.

/Mvh Peter.

OBS: minimiålder för att få deltaga i orgien är 15 år, då vi måste hålla oss inom svensk lagstiftning.

Citera
Ämnesstartare

Yo fo real nigga?

Btw, Kontaktannonser är inte tillåtna.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan även skicka ett mail till Peter_Brunnberg@yahoo.se om du hellre känner för det [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Yo fo real nigga?

Jag är inte neger. Du ser väl på min avatar att jag är vit, men i övrigt, så ja. Jag är på riktigt [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte om att du jämför mig med den nya lasermannen bara för att vi har samma namn. De med utländskt ursprung är också välkomna att deltaga i orgien.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ingen Peter Brunnberg på 38 bast i Sverige, fail. TROLL TROOL LTORLLLTROOLLTROLL

SvaraCitera
Ämnesstartare

sug mig, härmapa

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Finns ingen Peter Brunnberg på 38 bast i Sverige, fail. TROLL TROOL LTORLLLTROOLLTROLL

Haha, var du tvungen att kolla ratsit alternativt eniro för att fastställa det? [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

TROLL TROOL LTORLLLTROOLLTROLL

SvaraCitera
Ämnesstartare

Viha:

Haha, var du tvungen att kolla ratsit alternativt eniro för att fastställa det? [crazy]

Går ju på 0 sek [crazy][crazy][crazy]

TS: Stackars människa som fallit offer för din avatarbild förövrigt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Viha:

fail

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

TS: Stackars människa som fallit offer för din avatarbild förövrigt.

What

SvaraCitera
Ämnesstartare

Viha:

What

TS=Trådskapare

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

TS=Trådskapare

Det vet jag. Men vad menade du med fallit offer för hans avatarbild? Är det någon person jag borde känna till?

SvaraCitera