Aviseringar
Rensa alla

Osäker

Ämnesstartare

Hej jag är 13 och bisexuell och har inte kommit ut för någon. Jag har ganska dåligt självförtroende och ganska blyg och vill inte stå ut mycket även ganska mycket introvert. Jag har ingen nära realtion till någon i klassen och jag vet inte någon vän i min egen ålder typ 15 Och neråt som jag träffar så mycket. Har aldirg haft en pojkvän men skulle görna vilja ha en vet att jag bara är 13 men jag tror jag är ganska mogen 😉 Är väldigt ny här så jag tar det rätt så försiktigt. M.v.h en ensam kille... 
Är inte ute efter en pojkvän direkt så men det skulle inte vara några problem med det utan bara en vän som är i min ålder (:

Citera

Inte bisexuell men skit uttråkad så skicka ett privat medelande eller nåt om du vill snacka 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gör du här på ungdomar när du har en blyghet irl? du kommer så småning om träffa dina UM-vänner och BAM.

SvaraCitera

först å främst är det nog bättre att du skaffa bättre självförtroende. Det hjälper mycket. 

SvaraCitera
sies
 sies

Du må va ung och mogen, men du utvecklas fortfarande. Försök att utveckla dig själv till något stolt och glatt. Bry dig mindre om vad andra tänker och tycker om dig och va lite mer fri liksom. Låter extremt flummigt men det hjälper otroligt med din självkänsla.

Det är också attraherande att vara självsäker. 😉 

SvaraCitera