Notifications
Clear all

oskuld

Topic starter

isola:

Vi är i grund och botten själviska och gör bara saker som gynnar oss själva i det långa loppet men det betyder ju inte att alla känslor vi känner inte är äkta.

Det kommer bli värre i framtiden när allt fler människor inser att de också får vara själviska och bara bry sig om sitt liv. Samhället kommer att kollapsa långsamt men säkert i takt med att självcentreringen ökar. Det kanske är lika bra att den här korkade arten självmedvetna apor dör ut för en gångs skull.

isola:

Syftet kanske är att bara leva och låta leva?

Livet är för tungt att leva bara för att leva. Det blir absurt.

ReplyQuote
Topic starter

- Razorblade -:
Det kommer bli värre i framtiden när allt fler människor inser att de också får vara själviska och bara bry sig om sitt liv. Samhället kommer att kollapsa långsamt men säkert i takt med att självcentreringen ökar. Det kanske är lika bra att den här korkade arten självmedvetna apor dör ut för en gångs skull.

Livet är för tungt att leva bara för att leva. Det blir absurt.

Människor får redan nu vara själviska men vi har våra överjag och förhoppningsvis varelser runtomkrning oss som får oss att tänka till. men det räcker såklart inte för alla. Dock tror jag inte riktigt på ondska utan illa medfarna och sjuka psyken.

Det beror på hur man lever sitt liv. Du får hitta din egen mening.

ReplyQuote
Cipod

Det beror på hur du definerar onormal.

Jag tror dock inte att detta är så ovanligt som många tror.

ReplyQuote

Som jag bryckar seja de e bara att vänta tills man trefar nån de tjens bra med och att vara oskuld är nå fint tycker jag

ReplyQuote
Topic starter

leoj123:

Som jag bryckar seja de e bara att vänta tills man trefar nån de tjens bra med och att vara oskuld är nå fint tycker jag

is this real

ReplyQuote

kekeoxo:

is this real

Oo ja de är det man ska inte ha så bråtom sen tycker jag oskulder är så otoligt sexigt därför tycker jag det är fint typ

ReplyQuote
Topic starter

Bakric: Var glad att du inte är kille isåfall. Då hade du omedelbart blivit stämplad som misslyckad av samhället och dess draåthelvete världsbild.

Nej, det stämmer inte. 

ReplyQuote

leoj123: Som jag bryckar seja de e bara att vänta tills man trefar nån de tjens bra med och att vara oskuld är nå fint tycker jag

leoj123: Oo ja de är det man ska inte ha så bråtom sen tycker jag oskulder är så otoligt sexigt därför tycker jag det är fint typ

Tardig

ReplyQuote

Nej, helt normalt! Känner flera stycken mellan 16-20 som är oskulder. Och det är precis som med dig, hade de velat hade de kunnat men bättre att vänta om man känner för det! 🙂

ReplyQuote
Topic starter

Linasöderlund: Är jag onormal?

Nej. Jag är nitton år och oskuld. Grovt uppskattat är knappt hälften av mina jämnåriga vänner oskulder, så du kan känna lugnet. Det är viktigt att du gör det känns rätt för dig ju.

ReplyQuote

Nej knappast onormal! Vänta tills du hittar nån du verkligen gillar - då kommer det hela bli mycket bättre! ^^

ReplyQuote