Aviseringar
Rensa alla

Otrogen :(.......

Fallingapart:

ätteorolig och gråtit och sånt.

Va fan? okej :S

Fallingapart:

Jag kan bara inte berätta det för honom

För mig är kärlek att man ska vara ärliga till varandra, så jag tycker DEFINITIVT att du ska säga det till han! Det är bättre att det kommer från dig än någon annan.

Och personligen så tycker jag ni ska göra slut. Men det är bara för jag är anti-jävla-otrogen!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Dö.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Ni måste verkligen tycka jag e störd! haha

Värre än så.

SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Värre än så.

Whatever, jag bryr mig inte ett skit om vad ni tycker om mig! För jag har mina orsaker som ni inte vet någonting om..

Jag tycker att det e jävligt omoget att skriva kommentarer som "hoppas du dör i en tragisk bussolycka" herregud människor! Okej om ni skriver slampa och sånt. Men önskar man någon annan död då kan man fan inte må bra själv!.. Jag tar inte er seriöst överhuvudtaget så era åsikter betyder ingenting.

Jag vet att han har all rätt att veta och jag borde berätta men det e inte så jävla lätt som ni verkar tro. Ni har antagligen inga erfarenheter av detta märker jag.

Vi får se vad som sker!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Jag vet att han har all rätt att veta och jag borde berätta men det e inte så jävla lätt som ni verkar tro.

Det spelar ingen roll hur lätt eller svårt det är, du "måste" göra det i vilket fall.

SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Det spelar ingen roll hur lätt eller svårt det är, du "måste" göra det i vilket fall.

Jag "måste" inte göra något faktiskt.. Jag kanske däremot borde göra det om man nu ska va en perfekt människa.. Men om man faktiskt ska tänka på sig själv, vilket är det enda sättet att komma någonstans här i världen, så e det smartast att inte säga något. Så länge mina skuldkänslor inte blir allt för svåra att leva med så säger jag inget :).

Läste en artikel där det stod att om man anser att det var ett misstag och om man vet att partnern lämnar en om man berättar och om man lovar sig själv att aldrig göra om det ska man inte berätta det. Bara man kan leva med sina skuldkänslor. Så vi får väl se hur d går..

SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså ni e inte helt friska, tjejen har gjort ett misstag helt klart, men förstår ni vad hennes ord kan göra mej en människa som redan mår dåligt. Tänk hur ni själv hade reagerat i denna situation med massa riktiga elaka inlägg.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Jag "måste" inte göra något faktiskt..

Därav citationstecknen [rolleyes]

SvaraCitera

Men kom igen, är det ingen som varit otrogen själv som kan skriva o berätta om hur ni gjorde???

jag berättade det för min partner dagen efter. hur svårt jag än tyckte det var, ville jag vara ärlig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Micka:

alltså ni e inte helt friska, tjejen har gjort ett misstag helt klart, men förstår ni vad hennes ord kan göra mej en människa som redan mår dåligt. Tänk hur ni själv hade reagerat i denna situation med massa riktiga elaka inlägg.

dörrhandtaget:

Men kom igen, är det ingen som varit otrogen själv som kan skriva o berätta om hur ni gjorde???
jag berättade det för min partner dagen efter. hur svårt jag än tyckte det var, ville jag vara ärlig.

Tack för dom inläggen tjejer! Äntligen några seriösa människor..
Det var starkt gjort av dig (dörrhandtaget) att berätta det dagen efter. Det har nu gått 2 veckor sedan händelsen och jag va nära att säga det till honom idag men backade ur.. Han skrev till mig att om jag hade gjort något, även under denna tid som det är slut mellan oss, hade det varit slut för gott. Jag vet inte om jag klarar det!..

Jag vet att jag va otrogen av en anledning. Jag va trött på hans kontrolleranden och på honom överhuvudtaget och sökte en väg ut ur det men nu vet jag inte vad jag vill. Jag vill inte förlora honom som vän liksom, men det gör jag ju.. Om vi ska va ihop e jag väldigt tvivelaktig till.. Det lär inte hålla länge till om vi gör ett nytt försök. Jag kan inte leva med skuldkänslorna för resten av mitt liv!

Hur tog han att det när du berättade det?
Vad var orsaken till din otrohet?
Hur lång tid tog det innan skuldkänslorna va borta?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera