Aviseringar
Rensa alla

Otrogen?

Jeay_L

Greger_EFG:

Eller va d killen du var otrogen MEDs kompis?

Okey vi tar det här basic, jag var först tsm med kille 1 i ett halvår, sen så strulade jag runt rätt mkt bl.a med person 2 under ett år innan jag blev tsm med person 3, då jg var tsm med person 3 så strulade jag (max hångel) med kille 1 och 2, dessutom är kille 1 och 2 vänner

SvaraCitera

Jeay_L:

så strulade jag (max hångel) med kille 1 och 2, dessutom är kille 1 och 2 vänner

NEEEIN

Varför gör tjejer alltid sådära? Hmmm den här killen är ju kompis med mitt ex, då måste han ju vara reko, för det är ju viktigare än att inte vara ett ass mot mitt ex höhöhö(hurtigt)

Dont shit in the bath!

Själv råkade jag ut med att jag hade sex med en KKs kompis, men jag visste inte ens att dom kände varandra förrns facean xD

SvaraCitera
Ämnesstartare

Solvinden:

sa du inte att hans kompis hade träffat henne oxå ? är du kompis med hans kompis ?

Njaa, vi har snackat någon gång bara

Solvinden:

är det så att han tar med sig mobilen överallt, låter den inte ligga framme för han är rädd för att du ska läsa hans sms ?

Nej, han brukar lämna mobilen på rummet typ om han går och duschar osv. Han verkar inte vara så rädd att jag ska läsa hans sms eller så

Solvinden:

har du prata ngt med honom om det här ?

Nej, det har jag inte. Men ska nog ta å göra det...

Solvinden:

har ni haft några problem eller ngt sånt i den stilen ?

Problem skulle jag inte kalla det. Men det är en sak som har hänt, det är fixat nu iofs... Men nej, det har inget med det här att göra 🙂

SvaraCitera
Jeay_L

Greger_EFG:

Varför gör tjejer alltid sådära? Hmmm den här killen är ju kompis med mitt ex, då måste han ju vara reko, för det är ju viktigare än att inte vara ett ass mot mitt ex höhöhö(hurtigt)

Var inte riktigt planerat så, lärde ju iofs känna han jag strulade med genom mitt ex, men jag lärde känna han ordentligt på egen hand... å jag började strula med han minst 9 mån efter att det tagit slut mellan mig å ex:et så vi började umgås å det ena ledde till det andra, vi trivdes väl ändå hyfsat med varann tror jag då ^^

Att jag sen var otrogen med han, och ex:et blev bara, blev tsm med en kompis som jag trodde jag var kär i, känslorna existerade inte och då blev det som det blev, jag var fortfarande inne på strula runt livet..

SvaraCitera

Jeay_L:

blev tsm med en kompis som jag trodde jag var kär i, känslorna existerade inte och då blev det som det blev, jag var fortfarande inne på strula runt livet..

Tror tjejer e så mest i 17-års åldern, dom är som mest fertila då, sen går det utför med fertiliteten.

Ta mitt KK jag vill bli ihop med, hon säger NU att hon aldrig vill ha ett förhållande, men jag tror nog biologin kommer börja sätta in i 18-årsåldern.

SvaraCitera
Jeay_L

Greger_EFG:

Tror tjejer e så mest i 17-års åldern, dom är som mest fertila då, sen går det utför med fertiliteten.

Jag var som ganska så ordentligt 18 då..

Greger_EFG:

Ta mitt KK jag vill bli ihop med, hon säger NU att hon aldrig vill ha ett förhållande, men jag tror nog biologin kommer börja sätta in i 18-årsåldern

Hon kanske vill ha ett förhållande med rätt person, och det kanske inte råkar vara du? [cute]

SvaraCitera

Jeay_L:

Jag var som ganska så ordentligt 18 då..

Hade sex med en 18-åring ONS(typ) förra måndagen o en idag, så nog verkar dom vara rätt kåta av sig O_O

Jeay_L:

Hon kanske vill ha ett förhållande med rätt person, och det kanske inte råkar vara du? [cute]

Kanske det, men hon säger atm inte MED NÅGON. Sen ljuger ju tjejer rätt mycket, jag menar du har varit otrogen en 3 ggr, så visst.

SvaraCitera
Jeay_L

Greger_EFG:

Hade sex med en 18-åring ONS(typ) förra måndagen o en idag, så nog verkar dom vara rätt kåta av sig O_O

Ingen aning om dom är det egentligen allt är väl inviduellt..

Greger_EFG:

men hon säger atm inte MED NÅGON.

Det säger jag oxå, men nog fasen skulle jag ta chansen om rätt person dök upp [cute]

SvaraCitera

Jeay_L:

Det säger jag oxå, men nog fasen skulle jag ta chansen om rätt person dök upp [cute]

Det vet man aldrig vem dom är, var t.ex. helt ointresserad av henne till att börja med, handlar mer om vad man är i för situation för tillfället[wink]

När jag t.ex. hade 3kks va jag helt ointresserad av förhållanden överhuvudtaget.

SvaraCitera
Jeay_L

Greger_EFG:

När jag t.ex. hade 3kks va jag helt ointresserad av förhållanden överhuvudtaget

Strul å sådär är ju faktiskt rätt trevligt men det blir rätt tråkigt i längden..

SvaraCitera

Jeay_L:

Strul å sådär är ju faktiskt rätt trevligt men det blir rätt tråkigt i längden..

Njaa, dom killar jag känner är eg mest ute efter förhållanden då det är mysigt att kunna ha sex när man känner för det, men d finns ju vissa romantiker också.

Själv fuckar jag mest upp det när jag vill ha förhållanden, och får dem att älska mig när jag är ointresserad och nästan testar hur långt jag kan pusha det utan att få dem att bli sura istället^^

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera