Aviseringar
Rensa alla

otrogen ?

Ämnesstartare

Tickstart:

Absolut[cool]

åkej [blush][cute]

SvaraCitera

oO_jOjo_oO:

vad ska jag göra .. ?

Hade jag gjort slut med min flickvän och hon hade sex med någon annan en vecka efter så får jag ju skylla mig själv. Men kan hon bara hoppa på en annan kuk så snabbt efter så känns det inte som att det vi hade inte betydde särskilt mycket för henne ändå, jag hade inte tagit tillbaka henne.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Märker tydliga skillnader i svar mellan killar och tjejer, slutsats = Kvinnor är slampor.

SvaraCitera

oO_jOjo_oO:

jag och min kille gjorde slut, och nån vecka efter det hade jag sex med en annan kille.

Jag har svårt att tänka mig in i sånnt här löst omkring hoppande. Men säg att det vore seriöst, och man vore gifta istället. Om då den ena skilljde sig och gifte om sig med någon annan så skulle jag nog säga att den var otrogen.

oO_jOjo_oO:

har jag nån skyldighet och berätta det här för min kille eller ska ja bara försöka glömma de?

Om jag vore honom så skulle jag ha velat att du berättade det. Jätte jobbigt när folk inte berättar saker. Skulle tycka att om hon ljög om det och inte berättade det, så skulle det vara värre än att hon gjorde det och talade om sanningen.

Om jag någonsin träffar någon, så skulle jag vellat att vi skulle ha kommit överens om att alltid berätta allt för varande, har jag bestämmt nu. 🙁

SvaraCitera

Kan du leva med det så håller du tyst, ert förhållande blir knappast bättre av att han vet. Kan du inte det kommer ditt dåliga samvete antagligen gå ut över ert förhållande och det kommer bli skit ändå. Så då kan du lika gärna berätta.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera