Sebbenen:
jaaa!!
Crypto:
Du tänker nog på henne så det är inte samma person ;D
förutom om hon nu har två konton 🙂
Jag har bara en, vad menar ni med den andra personen?
framtidstron:
Det tycker jag är dumt, då blir han ännu mer ställd och dessutom så kommer han hamna i en skum två mot en-situation.
Om jag var din pojkvän skulle jag föredra att du bara sa det till mig och sen tar jag själv kontakt med kompisen.
Jo, men det är bara hur jag ska säga det på ett bra sätt. jag måste även säga att jag vill göra slut. det blir inte lätt
Jessiiica:
Jo, men det är bara hur jag ska säga det på ett bra sätt. jag måste även säga att jag vill göra slut. det blir inte lätt
Du kan inte säga det på ett bra sätt, men du får absolut inte säga det med din pojkväns kompis bredvid dig.
Jessiiica:
vad ska jag göra, berätta eller inte?
Alltså hur tänker du nu? Du visar din pojkvän noll respekt genom att vara otrogen, sen visar du honom ännu mindre respekt som bara överväger att tala om det för honom.
Gå dit, säg som det är - men beskyll inte honom genom att säga att det är hans fel att han är tråkig osv. Herregud.....
misfits:
Tycker ni 3 ska ha trekant
Hehe, håller med
Ni är förlovade, efter "jätte länge" faller du för någon som du bara "hållt på med"... Låter seriöst.
fu otrohet är sämst. berätta för honom.
no idea:
Ni är förlovade, efter "jätte länge" faller du för någon som du bara "hållt på med"... Låter seriöst.
Vi har gjort mer än att bara "hålla på"
ADRENALIN:
Alltså hur tänker du nu? Du visar din pojkvän noll respekt genom att vara otrogen, sen visar du honom ännu mindre respekt som bara överväger att tala om det för honom.
Gå dit, säg som det är - men beskyll inte honom genom att säga att det är hans fel att han är tråkig osv. Herregud.....
Jo jag ska säga som det är, Det är jag som har gjort fel inte min pojkvän. Det är jävligt lågt det jag och hans kompis har gjort, det vet vi.
Jessiiica:
Vi har gjort mer än att bara "hålla på"
yeah..
haha, ärligt sjukt fel av er båda. Som man bäddar får man ligga, hoppas killen har bollar nog att göra slut med både.
ensamtypfredags:
otrogna*
åk hem till ditt arabland där ni fortfarande stenar folk som har sex utanför giftermålet, sånt gör vi inte här i svearike.
Jag är svensk.
I Svearike är man otrogen och är stolt över det.
heja Svearike!
Jessiiica:
Jag har varit otrogen mot min pojkvän
Du e ett svin, och kommer förbli ett svin.
Tänk genom hur du sårat honom genom detta, och gör fan aldrig om de.
Otrohet e fan de värsta som finns inom kärlek.
Du kanske ska ta och växa upp lite innan du ger dig in i ett förhållande ?