Notifications
Clear all

Otrohet

Nintendos BFF:

hon var tråkig,jobbig och jag ogillade henne + orkade nte göra slut och var fyllekåt på en annan, så:

Ennie_faggot_loser: varför
inte

liks.

för att elakt, liks?

ReplyQuote

smörklick:

Hur många av er har varit otrogna? Varför?

Nej. Känner man redan i ett tidigt stadium att man med all sannolikhet slutligen blir otrogen så är det ingen som helst idé att ens starta ett förhållande med någon kvinna/man. [cheers]

ReplyQuote

typ inte

ReplyQuote

sarkasm:

för att elakt, liks?

nej :S

ReplyQuote

skulle nog aldrig vara otrogen(lätt för mig att säga i mitt pojkrum). det är iaf mitt mimdset

ReplyQuote

Nä. Har aldrig ens viljat eller trånat efter någon annan över huvud taget, när jag hållit på med förhållandegojs. Inte ens krimtänkt.

Är inte en maskin, lovar.

ReplyQuote
smisk

nä, har aldrig varit otrogen. tycker det är töntigt.

ReplyQuote

Nintendos BFF:

hon var tråkig,jobbig och jag ogillade henne + orkade nte göra slut och var fyllekåt på en annan, så:

haha

ReplyQuote

Nintendos BFF:

nej :S

haha jo.
det är elakt att bryta ett löfte om trohet.
vill man ligga med andra ska man inte vara ihop med en person som föredrar monogami.

ReplyQuote

Nintendos BFF:

hon var tråkig,jobbig och jag ogillade henne + orkade nte göra slut

samma fast d "han"

ReplyQuote

Nej, otrohet är ett förkastligt sätt att svika en annan människa på.

ReplyQuote

Nä. Har jag regelbundet sex med olika partners så håller jag spelreglerna därefter också.

ReplyQuote

Nej, har aldrig varit och skulle aldrig kunna vara det.

ReplyQuote

Vet faktiskt inte hur många av medlemmarna på ungdomar.se som vart otrogna. Vet inte heller varför. [confused] Förmodligen massa oilka anledningar.

ReplyQuote

somkärlekenpåfilm:

anledning: den dumma och vanliga anledningen att vi bråkade mycket och jag tyckte inte han "gav allt" och fick inte den uppmärksamhet jag behövde.
och jag kände för mycket för att släppa hela honom så jag ersatte biten som fattades med någon annan

Exakt samma här.

ReplyQuote