Aviseringar
Rensa alla

Otrohet


Vad fan är det för fel på 90-talister som är födda 93 och uppåt? FInns nån av er som inte har ett IQ under 50?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Vad fan är det för fel på 90-talister som är födda 93 och uppåt? FInns nån av er som inte har ett IQ under 50?

Vad menar du med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Behöver du nån att prata med, prata med din kille. Han förtjänar att få veta och du vill väl ändå inte ha ett förhållande baserat på lögner och hemligheter eller?

klart att jag inte vill det.. men jag klarar verkligen inte av att berätta detta.
det hände en gång, mår skit över det och det kommer aldrig hända igen.
jag vill verkligen inte förlora min pojkvän och berättar jag så kommer han antagligen göra slut och bryta kontakten med sin kompis.


   
SvaraCitera

jessica1993:

jag kan inte berätta för min pojkvän

Stå för vad du har gjort, sluta vara en sådan falsk fegis!!


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Vad fan är det för fel på 90-talister som är födda 93 och uppåt? FInns nån av er som inte har ett IQ under 50?

Fjant

jessica1993:

jag vill verkligen inte förlora min pojkvän och berättar jag så kommer han antagligen göra slut och bryta kontakten med sin kompis.

Du kanske skall växa upp lite och ta ansvar för vad du gjort. Är du ärlig mot honom kanske han tycker att du är värd att satsa på ändå, börjar du ljuga för din kille kan ni lika gärna göra slut direkt. Skulle du själv vilja ha en kille som ljög om sånna här saker för dig?

malber:

Stå för vad du har gjort, sluta vara en sådan falsk fegis!!

instämmer


   
SvaraCitera

Och förresten, Du ville ha mer uppmärksamhet men nu har Du gjort så att Du inte förtjänar det, inte det minsta.


   
SvaraCitera

men för fan om du nu är 19 år kanske du borde försöka bete dig som om du vore detta kanske??????????????
jävla bebis


   
SvaraCitera

Frippe96:

Fjant

ohohoho ngn tog åt sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Är du ärlig mot honom kanske han tycker att du är värd att satsa på ändå, börjar du ljuga för din kille kan ni lika gärna göra slut direkt. Skulle du själv vilja ha en kille som ljög om sånna här saker för dig?

Det kommer han inte att tycka.
Jag vet att det är fel och att jag borde berätta, det känns som det rätta men jag klarar inte av det.
Klart jag inte skulle vilja att han ljög om det men samtidigt så tror jag att jag inte skulle vilja veta om han kysst en av mina nära vänner. Hade han gjort det en gång och ångrade sig så skulle jag nog må bäst av att inte veta om jag inte anade något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Och förresten, Du ville ha mer uppmärksamhet men nu har Du gjort så att Du inte förtjänar det, inte det minsta.

Jag vet det.
Men det som hände har fått mig att tänka efter och jag inser att min pojkvän är mitt allt och han uppskattar mig mer än jag sett. Sedan det hände så har jag tänkt oerhört mycket på det och inser att han visst säger att han tycker om mig osv. men det är så lätt att ta varandra för givet och inte riktigt uppskatta varandras komplimanger när man har varit tillsammans så länge.


   
SvaraCitera

jessica1993:

Jag vet att det är fel och att jag borde berätta, det känns som det rätta men jag klarar inte av det.

Finns ju bara ett alternativ kvar då, sopa allt under mattan och låtsas som ingenting, och sen försöka hålla läpparna borta från andra killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Finns ju bara ett alternativ kvar då, sopa allt under mattan och låtsas som ingenting, och sen försöka hålla läpparna borta från andra killar.

Ja, det är väl så


   
SvaraCitera

jessica1993:

ad menar du med det?

Det känns som alla som föddes efter 92 är kvar i fjortisstadiet, och har absolut noll koll på sin tillvaro. Refererar därför till detta:

Blivande_japan:

men för fan om du nu är 19 år kanske du borde försöka bete dig som om du vore detta kanske??????????????
jävla bebis


   
SvaraCitera

ser massa töntiga ursäkter här o där. ingen är bra nog

svin


   
SvaraCitera