Paulus Af Tarsus:
alla som kan hata kan älska. 🙂
iofs. Men inte lika mycket. Om hitler inte skulle vara heeelt galen och ena stunden skrika ut sitt hat mot judar, och i ena stunden sitta och "luukta på blommorna" - ferdinand.
Mojo_:
iofs. Men inte lika mycket. Om hitler inte skulle vara heeelt galen och ena stunden skrika ut sitt hat mot judar, och i ena stunden sitta och "luukta på blommorna" - ferdinand.
att lukta på blommor är väl ingen bra egenskap?
Tråden flyttad från Forum PLUS/Graviditet, Föräldraskap och Adoption
Paulus Af Tarsus:
att lukta på blommor är väl ingen bra egenskap?
Du missförstår mig. äsh vi droppar ämnet, har spårat ur.
Mojo_:
hej, kan man få större bröst av p piller?
Blir många feta av att äta dom?
eller går upp i vikt?
Det finns ett östrogen fritt p-piller som heter Cerazette, risken för att få större bröst av det är obefintlig och när det gäller vikt ökning så är det väldigt få fall som går upp i vikt utav det.
Macktorsken:
Det finns ett östrogen fritt p-piller som heter Cerazette, risken för att få större bröst av det är obefintlig och när det gäller vikt ökning så är det väldigt få fall som går upp i vikt utav det.
woooow. Måste kolla vidare detta på ungdomsmottagningen.
jag gick upp typ 4 kilo av cerazette,första månaden tappa jag matlusten,sen blev jag enbart sötsugen=>tjockare.
Tözen:
jag gick upp typ 4 kilo av cerazette,första månaden tappa jag matlusten,sen blev jag enbart sötsugen=>tjockare.
meh... skit.
Mojo_:
meh... skit.
nej,du blir inte fet av pillrerna,du blir fet av d du stoppar i dig pga sötsuget.
Men är p-piller ett bra alternativ för tjejer eller är det bättre att bara låta killen ha kondom?
Tråden låst på grund av inaktivitet