Hur skaffar man lätt p-piller utan att föräldrar vet om? och hur mycket kostar det isåfall??
gå till ungdomsmottagningen kostar fett lite, typ 30 spänn för 1 paket typ som räcker ett halvår. var så länge sen jag köpte d hähä
höna:
var så länge sen jag köpte d hähä
undra varför
asssså fu
Man går till en ungdomsmottagning, och det är gratis tills man typ är 25 tror jag, så är det i alla fall här Men det varierar beroende vart man bor tror jag
höna:
gå till ungdomsmottagningen kostar fett lite, typ 30 spänn för 1 paket typ som räcker ett halvår. var så länge sen jag köpte d hähä
haha men okej! lätt värt de!
Mikkan-:
Man går till en ungdomsmottagning, och det är gratis tills man typ är 25 tror jag, så är det i alla fall här Men det varierar beroende vart man bor tror jag
hahaha frågar man lixom bah om p-piller där elelr vah?
fast det är ingen anledning till att sluta använda kondom med folk du inte vet har sjukdomar eller inte
Här gick rabatt gränsen på p-piller vid 20 år. Innan dess kostade det 50 kr/3 mån. Ett tips är att försöka få en lite billigare sort p-piller för att den slippa betala hur mycket som helst när du väl måste betala dem själv. Dem jag har kostar ca 870 kr/år.. Lite väl dyra men orkar inte byta då jag mår bra på dessa i jämförelse till dem jag började med som gav konstanta psykbryt.
Haha ja gå dit, säg att du vill börja med p-piller, sen kanske du får en ny tid, och då får du träffa nån som mäter blodtryck å frågar lite saker, sen bara hämta ut på apoteket
man går till ungdomsmottagningen, i vissa landsting är det gratis, i vissa får man betala en viss summa. lycka till
hur mycket det kostar beror på landstinget ja.
isola:
fast det är ingen anledning till att sluta använda kondom med folk du inte vet har sjukdomar eller inte
haha näe men har en kille o så, haha så tänker ju inte direkt ligga meed alla andra!
sen vorre det mkt smidigare så man slapp kondomen
haha öö, men ngn som vet vad det kostar och hur det är i borås/västragötaland haha, om de e ngn som råkar bo hära åxå!