Hur skaffar man lätt p-piller utan att föräldrar vet om? och hur mycket kostar det isåfall??![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
gå till ungdomsmottagningen
kostar fett lite, typ 30 spänn för 1 paket typ som räcker ett halvår. var så länge sen jag köpte d hähä
höna:
var så länge sen jag köpte d hähä
undra varför![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
asssså fu![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Man går till en ungdomsmottagning, och det är gratis tills man typ är 25 tror jag, så är det i alla fall här
Men det varierar beroende vart man bor tror jag ![[chocked]](/img/smilies/chocked.gif)
höna:
gå till ungdomsmottagningen kostar fett lite, typ 30 spänn för 1 paket typ som räcker ett halvår. var så länge sen jag köpte d hähä
haha men okej! lätt värt de! ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Mikkan-:
Man går till en ungdomsmottagning, och det är gratis tills man typ är 25 tror jag, så är det i alla fall här Men det varierar beroende vart man bor tror jag
hahaha frågar man lixom bah om p-piller där elelr vah? ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
fast det är ingen anledning till att sluta använda kondom med folk du inte vet har sjukdomar eller inte ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Här gick rabatt gränsen på p-piller vid 20 år. Innan dess kostade det 50 kr/3 mån. Ett tips är att försöka få en lite billigare sort p-piller för att den slippa betala hur mycket som helst när du väl måste betala dem själv. Dem jag har kostar ca 870 kr/år.. Lite väl dyra men orkar inte byta då jag mår bra på dessa i jämförelse till dem jag började med som gav konstanta psykbryt.
Haha ja gå dit, säg att du vill börja med p-piller, sen kanske du får en ny tid, och då får du träffa nån som mäter blodtryck å frågar lite saker, sen bara hämta ut på apoteket ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
![]()
man går till ungdomsmottagningen, i vissa landsting är det gratis, i vissa får man betala en viss summa. lycka till
hur mycket det kostar beror på landstinget ja.
isola:
fast det är ingen anledning till att sluta använda kondom med folk du inte vet har sjukdomar eller inte
haha näe men har en kille o så, haha så tänker ju inte direkt ligga meed alla andra! ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
sen vorre det mkt smidigare så man slapp kondomen![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
haha öö, men ngn som vet vad det kostar och hur det är i borås/västragötaland haha, om de e ngn som råkar bo hära åxå! ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)