Jag vill ha barn men min tjej kanske ljuger och jag misstänker att hon äter p-piller i smyg. Finns det något sätt att ta reda på om ens flickvän äter p-piller eller använder något annat preventivmedel?
Ja, blir hon inte med barn så är hon antagligen oduglig eller käkar piller i smyg
Marcusson:
Jag vill ha barn
hon då?
enhimmelskdrog:
hon då?
Tvivlar på att trådskaparen bryr sig om sin partners åsikter om han är seriös ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Hur gamla är ni?![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
KamikazeTomten:
Tvivlar på att trådskaparen bryr sig om sin partners åsikter om han är seriös
om hon tar p-piller så vill hon ju antagligen inte ha barn och då tycker jag att hon kan tala om det för honom. kommunikation kallas det. heheee blir sur av sånthär >>
Oduglig oavsett vad det beror på anser jag nu..
Om hon inte vill ha barn, så vill hon inte. Det är hon som skall bära på ungen i nio månader.
hehe de hade varit värre om du inte ville barn o så sluta hon me p-piler i smyg hehehe tänk på de du
Hon har sårat mig så jävligt så hon ska få göra abort när det gått några månader. Det ska bli hennes straff!
Marcusson:
Hon har sårat mig så jävligt så hon ska få göra abort när det gått några månader. Det ska bli hennes straff!
xD
Marcusson:
du måste verkligen älska henne ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
du borde bli slagen på pungen.
Vad är ditt problem? Troll. ![[party]](/img/smilies/party.gif)
Marcusson:
Okeeeej....? Det låter som ett bra straff, verkligen -.- Väx upp ffs.