jesper fröidh är bäst, ärligast och snällast, ut med den andra jesper, äckliga hala jävla ål, ja tror fan ryktet stämmer trots allt, jesper vinner, han är inte hatad av nån
honolulu: hehe läste i tobbes blogg att han ångrade att han skickade ut samir o att han skulle inte fegat ur pga jeppes hot osv. tyckte det var synd att samir åkte, de som är kvar är ju äckliga
Tycker också bäst om Samir 🙂 men tycker det är dåligt av thobias och förklara sig i efterhand. Om man inte är dum (förlåt om ngn tar åt sig) så vet man att thobias hade fått en djävla massa problem om han skickade ut jeppe. Däremot tycker jag de bör motivera, på plats, varför de gör sitt val... Tror det skulle lösa många problem
FruLiten: Fast hon hade ju fått en roll att agera som, dvs lömsk och hemlighetsfull typ
Jag skrev att om hon nu verkade vara det så går spelet ut på det = hon behöver nödvändigtvis inte vara så som person. Nu upprepar jag mig, som vanligt (bara en påminnelse om varför du och jag jämt tjafsar)
debepe:
Tycker också bäst om Samir 🙂 men tycker det är dåligt av thobias och förklara sig i efterhand. Om man inte är dum (förlåt om ngn tar åt sig) så vet man att thobias hade fått en djävla massa problem om han skickade ut jeppe. Däremot tycker jag de bör motivera, på plats, varför de gör sitt val... Tror det skulle lösa många problem
Jag skrev att om hon nu verkade vara det så går spelet ut på det = hon behöver nödvändigtvis inte vara så som person. Nu upprepar jag mig, som vanligt (bara en påminnelse om varför du och jag jämt tjafsar)
Du skrev och frågade på vilket sätt hon var lömsk så tänkte bara meddela att hon spelar en roll att vara lömsk så är väl inget konstigt om människor uppfattar henne så. (Varför gå på personligt plan? Vi diskuterar paradise hotel nu så du kan väl lägga stridsyxan och paranoian och inse att jag är inte ute efter dig. )
mn123456789:
jesper fröidh är bäst, ärligast och snällast, ut med den andra jesper, äckliga hala jävla ål, ja tror fan ryktet stämmer trots allt, jesper vinner, han är inte hatad av nån
fast det är ju många av tjejerna som är trötta på honom.
jag tycker att han är störig och patetisk och hoppas att han åker ut snart!!
stereo total:
fast det är ju många av tjejerna som är trötta på honom.
jag tycker att han är störig och patetisk och hoppas att han åker ut snart!!
jesper finner tyvär, han är den bästa, hatar alla andra falska f****, samir och jesper är dom ärligaste
Älskar att samir åkte hatade den sminkande bögen! Och alla som säger att han kommer tillbaka i avsnitt 21 det gör han INTE jag har tv3 premium vet lite som händer i alla avsnitt ^^ Däremot kommer Jesper F till final men han vinner inte.
FruLiten: Du skrev och frågade på vilket sätt hon var lömsk så tänkte bara meddela att hon spelar en roll att vara lömsk så är väl inget konstigt om människor uppfattar henne så. (Varför gå på personligt plan? Vi diskuterar paradise hotel nu så du kan väl lägga stridsyxan och paranoian och inse att jag är inte ute efter dig. )
Har aldrig påstått att du är "ute efter mig", snarare du som tror att jag är paranoid.
Om du inte kan läsa mellanraderna ska jag förklara för dig: du konstaterade något jag redan hade konstaterat, och det är inte första gången du gör det. Om du gör så mot andra vet jag inte men mot mig har du gjort så flera gånger... Du har citerat mig och påpekat något som jag visat att jag redan vetat om.
Jag skrev ju att PH går ut på det, sedan nämner du det igen - till mig, som om du ska informera mig om något som jag bör veta, men som jag redan vet. ....
Det här är ingen strid, mellan mig & dig, jag försökte bara förklara anledningen till våra tidigare "strider" så de inte behöver upprepa sig.
FruLiten: Du skrev och frågade på vilket sätt hon var lömsk så tänkte bara meddela att hon spelar en roll att vara lömsk så är väl inget konstigt om människor uppfattar henne så.
Dessutom så svarade du aldrig på min fråga :/
debepe:
På vilket sätt var hon lömsk? Och om hon "var det" så går ju spelet ut på att man på sätt & vis ska vara det. Enligt mig var hon förvirrad och osäker på vad hon skulle göra. Tror hon var väldigt, väldigt stressad men hon var Inte elak mot någon och det tycker jag var fint
Tyckte hur som helst att hon fick onödigt mycket skit
först var hon aspå han blonda biffiga (har glömt vad han heter lol) å typ "vi ska spela ihop" men så fort han nämnde ak så ba "jag orkar inte lyssna" å så gick hon typ. plötsligt verkade hon inte alls lika intresserad av att spela med honom. och typ andra sådana händelser, ingen visste vad hon tänkte göra och hon verkade verkligen vilja att det skulle vara så och verkade nöjd över att kunna röra om
äntligen !!!
Konstigt nog blev jag förvånad över en grej när de kommer till paradise hotel
och det är när ena deras programledare säger åt ena deltagaren att tänka på vad han säger typ eftersom han säger elaka sexistiska saker, så säger hon sen något liknande "är man en fitta så är man"
va vare någon annan som sett detta och kan förklara vad som hände :S
Blivande_japan: först var hon aspå han blonda biffiga (har glömt vad han heter lol) å typ "vi ska spela ihop" men så fort han nämnde ak så ba "jag orkar inte lyssna" å så gick hon typ. plötsligt verkade hon inte alls lika intresserad av att spela med honom.
Är man lömsk då, eller? För jag tycker bara hon var förvirrad, såsom hon själv beskrev sig vara. Hon tyckte väl han såg bra ut och verkade vara bra (?) så hon chansade på honom och när han fortfarande nämner ak är det en självklarhet att hon på något sätt tar åt sig och surar. Hennes "känslor" eller tankar är inte besvarade och hon går därför sin väg
Blivande_japan: ch typ andra sådana händelser, ingen visste vad hon tänkte göra och hon verkade verkligen vilja att det skulle vara så och verkade nöjd över att kunna röra om
Ja, fövirrad - inte lömsk. OCH OM hon skulle vara lömsk så går hela spelet ut på att man ska vara det, på något sätt. Man kommer knappast vinna pengar om man ska vara ärlig i onödan.
debepe:
Är man lömsk då, eller? För jag tycker bara hon var förvirrad, såsom hon själv beskrev sig vara. Hon tyckte väl han såg bra ut och verkade vara bra (?) så hon chansade på honom och när han fortfarande nämner ak är det en självklarhet att hon på något sätt tar åt sig och surar. Hennes "känslor" eller tankar är inte besvarade och hon går därför sin väg
Ja, fövirrad - inte lömsk. OCH OM hon skulle vara lömsk så går hela spelet ut på att man ska vara det, på något sätt. Man kommer knappast vinna pengar om man ska vara ärlig i onödan.
han hade ju sagt det redan innan, så om hon inte fattade det var väl typ.. dum i huvudet.
debepe: Ja, fövirrad - inte lömsk. OCH OM hon skulle vara lömsk så går hela spelet ut på att man ska vara det, på något sätt. Man kommer knappast vinna pengar om man ska vara ärlig i onödan.
hon var lömsk på ett jävligt korkat och irriterande sätt som fick alla att gå emot henne. jag skulle säga att hon var lömsk i onödan
Konstigt nog blev jag förvånad över en grej när de kommer till paradise hotel
och det är när ena deras programledare säger åt ena deltagaren att tänka på vad han säger typ eftersom han säger elaka sexistiska saker, så säger hon sen något liknande "är man en fitta så är man"
va vare någon annan som sett detta och kan förklara vad som hände :S
va? när hände det här, har inget minne av det
va? när hände det här, har inget minne av det
det var typ någon eftershow jag såg, med paow och jeppe