aha! kollade inte på det där
De va helt sjukt, jeppe satt och såg ganska påverkad ut och flinade mest ut i publiken, och bråkade med paow och sa kvinnoförnedrande kommentarer
konstigt att hon gillade honom.
FruLiten:
De va helt sjukt, jeppe satt och såg ganska påverkad ut och flinade mest ut i publiken, och bråkade med paow och sa kvinnoförnedrande kommentarer
what :S
FruLiten:
Det var officiellt det pinsammaste jag sett i TV. Helt jäkla bedrövlig människa. Vad fan höll han på med?
Fingerprints: Det var officiellt det pinsammaste jag sett i TV. Helt jäkla bedrövlig människa. Vad fan höll han på med?
han tycker att han är så jävla skön så att det är pinsamt
han sa att hon var skadat gods. hur kunde hon gilla honom?
Anura:
han sa att hon var skadat gods. hur kunde hon gilla honom?
Han var ju inte så när de var med i programmet.
VÄNTA, sa Mia just precis, jag och tåbbe vill ha in en kille som är lång VIT och sexig?
Asså Paow.. nån mer än mig som tycker att hon e lite over the top?
fluffiz:
så himla close-minded det är så himla spännande kommer en ny kille imorgon, hoppas han är gay så tobias får ligga
Men Tobias gillar killar och tjejer så för han spelar d ingen roll
mn123456789:
VÄNTA, sa Mia just precis, jag och tåbbe vill ha in en kille som är lång VIT och sexig?
reagerade också på det, men det var emelie och inte mia.
vilket skräpprogram usch dom bara har sex!! vidrigt
mn123456789:
vad är konstigt med det?