Aviseringar
Rensa alla

Peace & Love 2011

De stora banden annonseras ju inte förens det börjar närma sig typ.

SvaraCitera
Bell
 Bell

Bor i Borlänge och ser fram emot att stan lever upp [party] är jäkligt skönt att bo 300 meter från ingången och få sova i sin egen säng varje natt, mihi [cute]

Kommer säkert bli bra drag på Linnros, även om jag hört att han är rätt dålig live. Skulle vara roligt med Winnerbäck igen. Håller med plåthink om Billie the vision och Lekman. Och kära Annika Norlin som skulle sluta med musiken och bli psykolog dansar ju ändå på radion fastän hjärtat brister, så hon får gärna pallra sig hit också. Skulle vara roligt med nån bra komiker också.. Birro var guld sist. [party]

SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Blir kul att se vad de kommer med efter deras debutalbum.

Precis! Har svårt att se att bådas karriärer fortsätter så här bra framöver. Kanske går det så illa för båda att de i ren desperation går ihop igen. Eller ne, så blir det nog inte. 😛

Bell:

Winnerbäck

Det vore väldigt trevligt! Eller ännu hellre Hellström och det känns väl inte omöjligt. Båda vore ju kalas!

SvaraCitera

El Guaje:

Kanske går det så illa för båda att de i ren desperation går ihop igen.

hahah fan vad dåligt, hoppas verkligen inte

SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

hahah fan vad dåligt, hoppas verkligen inte

Nej det vore inte värdigt de pojkarna! Tror inte det skulle kännas jättehett med Snook typ 2015. Inte riktigt lika illa som om Petter och Ayo skulle göra något ihop i år men nästan.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kings of Leon klara idag. Det är ju rätt stort! Men bara rätt stort. Sen att jag inte lär gå och se dem är ju en annan sak!

SvaraCitera

åååh vill gå.

SvaraCitera

bara skräp och artister som var aktuella för ett par år sedan, samma sak varje år. förstår verkligen inte grejen med denna festival.

SvaraCitera

kings of leon är ju inte så dåligt. Men jag åker om dom bokar typ.. placebo eller nåt sånt. Jag menar.. oskar linnros och gubben i lådan-killen ???? då kan man ju lika gärna spara degen å dra på nån gatufestival i närheten, typ lk.

SvaraCitera

När börjar way out west släppa artister? Inga roliga artister här int'.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner att det är mycket gnäll nu. Ha tålamod.

SvaraCitera

Var där 2009 och 2010.. 2009 var jättekul.. men i somras tyckte jag att de hade blivit för strikta med regler och skit på campingen. Dessutom fick man knappt plats, de kom o klagade på hur våra tält stod tre gånger bara för att vi försökte ha typ en meter mellan våra tält så att vi skulle ha någonstans att sitta.
Väljer nog någon annan festival i år (om det inte är så att de får massa bra band dit)

SvaraCitera

Mangopapaya:

kings of leon är ju inte så dåligt.

Mangopapaya:

Jag menar.. oskar linnros och gubben i lådan-killen ???? då kan man ju lika gärna spara degen å dra på nån gatufestival i närheten, typ lk.

instämmer

SvaraCitera
Ämnesstartare

Klara idag:
Social Distortion
Mustasch
Radioaktiva Räker
Graveyard
Sonic Surf city

Var väl inget att fira direkt men det kanske glädjer någon.

I och för sig är det rätt kul med Radioaktiva Räker, det hade jag inte väntat mig!

SvaraCitera

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=298886&page=1
W ▲ Y O U T W ◄ S T
2 0 1 0
MMX

EDIT: (Vafan alla mina mellanslag försvann!!!, såg jättetufft ut jö)

SvaraCitera