1Thegirl1:
Ja vi byta ålder snälla haha
Vill, man får så mycket riktiga problem när man blir äldre.
fast nä, frihet e d viktigaste som finns
så byter ALDRIG.
Rävpojken:
fast nä, frihet e d viktigaste som finnsså byter ALDRIG.
Då får jag vänta till jag börjar jobba haha jag är för lat att göra mina läxor och jag ska börja jobba hahaha
1Thegirl1:
Då får jag vänta till jag börjar jobba haha jag är för lat att göra mina läxor och jag ska börja jobba hahaha
haha mm + att du är dina föräldrarsa lilla husdjur som inte kan bestämma något sj förrens om FEM år.
Får studiebidraget. Så typ 1000 kr i månaden.
Sparar väl kring 400 kr i månaden om inte mer, eller bara "låter dem ligga".
600 kr lägger jag typ på utemat, tågbiljetter, mobilkort, projekt, droger. Köper i princip inga kläder alls.
g*nus:
Får studiebidraget. Så typ 1000 kr i månaden. Sparar väl kring 400 kr i månaden om inte mer, eller bara "låter dem ligga".600 kr lägger jag typ på utemat, tågbiljetter, mobilkort, projekt, droger. Köper i princip inga kläder alls.
Droger ??
1Thegirl1:
Droger ??
Alkohol osv.
g*nus:
Alkohol osv.
Aha
18 000 i månaden nuförtiden
nietusen kroner
Jag fick ingenting i din ålder, sedan fick jag hela studiebidraget i gymnasiet för att jag fick börja betala för mig själv helt och hållet, vilket slutade med att det inte fanns mer pengar än till ett mcdonaldsbesök i månaden i princip.
Får du 200kr i månaden så betalar dina föräldrar i princip allt för dig antar jag? Och du kanske får extra för att köpa t.ex. vinterjacka när behovet finns? 🙂
fick nog runt hundralappen (i månaden) i din ålder, det tycker jag är rimligt räcker till lite fika etc, om man ska köpa något större får man väl fråga sina föräldrar/vårdnadshavare. I gymnasiet fick jag hela mitt studiebidrag då jag betalade näst intill allt själv.