metro:
ööhm..jo..? Hur kul är det när en kille drar fram en liten metmask ur byxorna??
Han lider nog inte av det under själva sexet gissar jag.
isola:
Han lider nog inte av det under själva sexet gissar jag
men det gör jag!
tolvan:
hehehe! jaah men jag blev ju nyfiken så jag var ju tvungen att kolla!
Trollar du? Inte till det jag just citerade men annars?
Du verkar lite mentalt efter.
Det blir onaturligt om du gör det. Du får vänja dig. Tjejerna bryr sig nog inte så mycket som du tror.
TallBall:
Du verkar lite mentalt efter.
Jaxxe:
Det blir onaturligt om du gör det. Du får vänja dig. Tjejerna bryr sig nog inte så mycket som du tror.
vadå onaturligt??
det gör dom jue! ni pratar ju jemt om storlek.. Och jag har varigt me om at dom har skrattat åt den..
mike:
TallBall: Du verkar lite mentalt efter.
Det finns ju en pryl som drar ut penisen, men den är dyr. Jag kommer inte ihåg priset. Men den måste bäras flera timmar dagligen under flera månader. När penis dras ut så spänner det i cellerna, och då bildas det nya celler för att spänningen ska bli normal igen, och då växer penis. Du drar man ut den lite till, så att den fortsätter att växa. Penis är inget gummiband, så den blir inte smalare av det. Några får mindre känsel i ollonet av detta. Jag har inte provat. 14cm räcker för mig och flickvännerna jag haft.
Spoony:
Några får mindre känsel i ollonet av detta. J
de e jue ingte bra..
Spoony:
Men den måste bäras flera timmar dagligen under flera månader.
men de syns vel genom byxorna?
Jag funderar på att göra penisförstoring. Hittade faktiskt en bra och rätt informativ sida som skriver allt om penisförstoring.
Här är länken om någon annan vill kolla: www.plastikoperationer.net/penisfoerstoring
Ska på konsultation på Akademikliniken nästa vecka