Nachac:
Tidslinjer?
Facebook, hehe
genus:
Facebook, hehe
Ah, är det stressande?
Nachac:
Ah, är det stressande?
Mycket, ty allt blir i en väldigt ful följd och rangordnas på ett konstigt sätt. Nä, bättre var det förr. Facebookskadad.
genus:
Mycket, ty allt blir i en väldigt ful följd och rangordnas på ett konstigt sätt. Nä, bättre var det förr. Facebookskadad.
Har fått tidslinje rätt nyligen, känner ingen ökad press, menmen.
Idealist
honolulu:
Idealist
det gick snabbt
genus:
varför gick du över till den då fulast ever ju, ska fna avregga mej när de byter på alla
frukt:
det gick snabbt
glömde det
Idealist. Ingen överraskning direkt.
Idealist. Tycker att svarsalternativen sög.
måste man regga e-post och grejer?
fattar inte vad jag ska titta på
aha
blev artisan
Blev idealist. Testet var väl inte överdrivet djupt, men det gav åtminstone en fingervisning i åt vilket håll jag skulle leta.
Läste om de olika typerna (som stod under testresultatet) och det var ENFP (The inspirer) som stämde överlägset bäst.
Artisan my ass.
Tamburinmannen:
En kommunist är inte en idealist i klassisk mening, utan en materialist.
Du vet säkerligen mer än mig om sådana begrepp. Förklara gärna!
Har för mig att vi lärde oss i skolan att Demokritos och gänget är materialister, att inget utöver materian existerar typ. Kommunismen är ju i grunden mycket kritisk till religiösa samfund, folkets opium... så den kopplingen kan jag se. Men har inte tankar om samhällsstrukturer och det ideala samhället en mer idealistisk prägel?