Aviseringar
Rensa alla

Piercing, 13 år i Örebro med förälder

Noach

slut nu barn! ...En dag skulle jag ha PA

SvaraCitera
FYFAN

Beeelllaaaa:

Cahara. Om de stavas så ^^ jag har piercat mig där flera gånger och är 13 år! dem är as bra också! 😀 gör de där 😀

Cahara använder samma kanyl till flera personer/flera piercingar. De är oseriösa och piercar ofta snett och fel vilket kan leda till infektion.

Yokisuu:

Vart kan man pierca sig i Örebro om man är 13 år & med förälder ? Vi ska bara hitta ett ställe så ska vi göra en läpp piercing på mig.

Wiman, www.bigslicktattoo.se piercat mig där ett antal gånger, han är bra på sitt jobb, men långt ifrån personlig. annars kan du ju alltid kolla på waterproof, ska vara bra, men har ingen personlig erfarenhet av dom.

SvaraCitera

FYFAN:

annars kan du ju alltid kolla på waterproof

vet du om dom har drop in hela tiden? [cute]

SvaraCitera
FYFAN

enhimmelskdrog:

vet du om dom har drop in hela tiden?

Chansa och kolla [blush] Det skulle jag gjort.

SvaraCitera

FYFAN:

Chansa och kolla Det skulle jag gjort.

men jag bor typ 2 mil utanför stan så det känns lite onödigt att åka in för att upptäcka att dom inte har drop in, det var därför jag tänkte höra om du visste [cool] men jag får väl kolla nån dag när jag är i stan [party]

SvaraCitera

Fattar inte grejen i denna tråd. Vad är felet om en 13-åring har en läppiercing? Det finns inga stora risker med det hela och ärret är betydelselöst litet.

Jag piercade mig med mammas tillstånd när jag var i den åldern, jag skulle inte kalla stället oseriöst, de har inte vad jag vet ett dåligt rykte pga det.

SvaraCitera

Zittam:

Tror inte en enda utav studiorna i Örebro piercar småttingar. Inte ens med föräldrar där. Tror det är 15 som gäller isåfall.

Min ovän lyckades pierca näsan när hon gick i tvåan, det var inte hemmagjort, när hon gick i 4an så pierca hon naveln, nu går hon i 6an och hon har iår tagit hål genom tungan och har en stång genom örat.
Jag tycker hon ser lite sjuk ut med allt det ...

Men annars vet jag marieberg frisörerna tar piercing på folk, vet inte om de tar läpp-piercing men ring och fråga de.
Annars leta frisörer eller tatueringsbutiker, ska finnas någon vid stan ...

SvaraCitera

Stanley i kumla piercade mig i läppen när jag var 13 med föräldrars tillstånd.

SvaraCitera

Fijah:

barn ska inte ha piercings, punkt slut!

Tycker du ja. En läpp piercing är en relativt lätt piercing som garanterat 13-åringar bör kunna ta hand om.

Kan dock också tycka att de som är yngre än 15 med piercing ser ut som fjortisar och det första jag tänker är "vad har de för föräldrar?" Även fast jag vet att det inte är så farligt så tycker jag det ser förjävligt ut.

SvaraCitera

Avregistrerad:

frisörer

,dgfmclkdsjmlckgjcmlfjkdb g [mad][cry]

SvaraCitera

vet ej vilka som tar emot föräldrar

SvaraCitera

Men sämst, gå bara till big slick tattoo om du ska pierca dig..

SvaraCitera

Tre år försent för henne med det tipset, skulle jag tro. '-'

Sweetlittlegirl:
Men sämst, gå bara till big slick tattoo om du ska pierca dig..

SvaraCitera

Jag vet inte, men var bara tvungen att skriva det.

Nea:
Tre år försent för henne med det tipset, skulle jag tro. '-'

SvaraCitera