Piercingssnobb:
betalar älsklingen det till mej då
jag kan betala ena =) men jag ska ju betala din bröstpiercing med ._. och min ._. sen andra får du då vänta med tills jag får pengar XD
alltså; betalar din + min bröst, och meduzan... septum men då får du vänta
genom pannbenet?
DrJackal:
jag kan betala ena =) men jag ska ju betala din bröstpiercing med ._. och min ._. sen andra får du då vänta med tills jag får pengar XD
alltså; betalar din + min bröst, och meduzan... septum men då får du vänta
men jag hade ju tänkt göra meduza innan du kom eftersom jag inte har pengar till det nu, och det är väl stängt imorgon 🙁
Piercingssnobb:
men jag hade ju tänkt göra meduza innan du kom eftersom jag inte har pengar till det nu, och det är väl stängt imorgon 🙁
.__. ja det är stängt på söndagar 😛 men fan vad du gnäller, du får piercingar gratis och endå gnäller du ._. xD men du är så värd det
Piercingssnobb:
njae är inte riktig säker på det, känns inte okej 😛
ok, varför?
DrJackal:
.__. ja det är stängt på söndagar 😛 men fan vad du gnäller, du får piercingar gratis och endå gnäller du ._. xD men du är så värd det
ja men det är för att jag vill ha dem så snabbt så möjligt jue
mwow
Piercingssnobb:
mwow
och jag vill ha min tattuering så snabbt som möjligt;)
(hon har lovat mej en tattuering som aldrig blir av pga att jag bor i malmö och hon i sthlm) xD
det finns ju hur många till som helst att göra. dubbel i näsan tycker jag är snyggt. high nostrils är också jävligt snyggt. själv tycker jag att det är skönt att ha metall i munnen. bröstvårtorna är överskattat. Ganska tråkigt faktiskt. Dessutom hatar min pojkvän dem. Och alla andra mina piercingar iofs
batterseabardot:
det finns ju hur många till som helst att göra. dubbel i näsan tycker jag är snyggt. high nostrils är också jävligt snyggt. själv tycker jag att det är skönt att ha metall i munnen. bröstvårtorna är överskattat. Ganska tråkigt faktiskt.
heheh okej tack 😀
Septum, medusa, tungan etc etc.
Piercingssnobb:
betalar älsklingen det till mej då
DrJackal:
😛 men fan vad du gnäller, du får piercingar gratis och endå gnäller du ._. xD men du är så värd det
Piercingssnobb:
mwow
Usch va jag skäms för er båda. Tar tjejen hand om barnen och hushållet där hemma och killen jobbar och sliter om dagarna ?
DrJackal:
tattuering
det stavas tatuering.
Stargazer:
Usch va jag skäms för er båda. Tar tjejen hand om barnen och hushållet där hemma och killen jobbar och sliter om dagarna ?
skämms? det är jag som jobbar, och vi bor inte tsm..
Är för unga för barn och det finns inget att skämmas över..
Piercingssnobb:
meduza
men iiiiih medusa heter det. förlåt men det störde mig bara lite.
haha
Tråden låst på grund av inaktivitet