http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=296039
Hur seriös denna tråden är och hur seriösa tidigare av hennes trådar är vet jag inte.
Kan någon kolla om hon är troll eller vanlig användare?
Om hon är vanlig användare och inte trollar, borde man inte ta kontakt med soc eller liknande i hennes kommun för att de ska hjälpa tjejen?
Hon är ju trots allt bara 14 år.
En hel del som hon skrivit är väldigt farligt för henne och hon verkar inte bry sig, vilket oroar mig.
Sen om det bara är ett troll så vore det ju bara bra men något tycker jag man borde göra om det är seriöst...
Nej vi som ledning ska inte lägga oss i vad folk gör i sitt liv.
Det är ett troll. Och i övrigt håller jag med Galvmeister. Vi ska absolut inte lägga oss i vad andra gör.
Åtta:
Det är ett troll.
Lås trollet då?
Crypto:
Lås trollet då?
Vet såklart inte till 100% att det är ett troll, så jag kan inte riktigt låsa.
Åtta:
Vet såklart inte till 100% att det är ett troll, så jag kan inte riktigt låsa.
Dumt att påstå det då
Crypto:
Dumt att påstå det då
Är ungefär 95% säker, men ser ingen större anledning att låsa.
Vi kan inte lägga oss i det där officiellt som grupp men om någon enskild individ av oss vill göra det så är det självklart okej och jag stöttar det till 100%.
Däremot om det skulle bli som exempelvis som på flashback där folk säger att de tänker ta sitt liv etc så hoppas jag att alla reagerar direkt... det borde man göra vare sig man är moderator eller inte. Om det är något allvarligt så har vi förhoppningsvis hjälpt personen... är det inte allvarligt så kommer han/hon säkert lära sig en läxa.