Notifications
Clear all

Pinsamheter!

Topic starter

Bytte om i köket i stallet, obs: alla gör det. Vi hade 1 kille i stallet, 20 kanske. Jag visste ej att han var i stallet, men det var han. Så när jag stod där i underkläder öppnade han dörren....

ReplyQuote
Topic starter

Obs, ej idag

ReplyQuote
Kouki

Hade väldigt bråttom till skolan i onsdags, slängde på mig en klänning och ett par strumpbyxor o tänkte inte mer på det. Sen var man i skolan till 4, fikade med en skolkamrat till 5 och därefter skulle man direkt till kyrkan och vara ledare för en konfaklubb. För första gången fick jag dela ut nattvard, och då upptäcker jag att klänningen är för kort och täcker inte den helsvarta kanten som fanns på strumpbyxorna. Såg jättedumt ut och alla konfirmander typ stirrade [sad]

ReplyQuote
Topic starter

Och muffinsen var torra och kalla!!! Inte värd 40 spänn.

ReplyQuote
Topic starter

Nyss på jobbet:

Mitt smeknamn "Tian" kom på något vis upp.

"Jomen, jag brukar kallas Tian."

Min säljcoach, "Höhö, är det för att du är 10 lång... hård, eller?[wink][wink]"

"Höhö nae, en kille i fyran började kalla mig för det och blablabla..."

"Nä, tror att du ljuger! [wink][wink]"

"Nejmen jag är fucktist dubbla!!!! [wink][wink][wink]"

"... [tired]"

Awkward.

ReplyQuote
Topic starter

xsaosinx:

Awkward.

Hahaha. [bigsmile][blush]

Känns dock väldigt opassande av en säljcoach att relatera till sexuella grejer. [shake] Fast nu vet jag inte hur eran relation ser ut å andra sidan.

ReplyQuote

Gick ute med iPoden, lyssnade på When I'm Sixty-Four och mimade. Sedan kommer en tant och ser mig och så låtsas jag gäspa istället och tittar ner i marken.

ReplyQuote
Topic starter

Pinsam grej på högskoleprovet idag. En mobils alarm började låta och det lät som min, men jag tänkte att det inte kan vara min eftersom jag stängde av mobilen innan lektionen. (Vi var ju tvungna att lägga våra väskor på ett bord längre bort) Sen kom jag på att alarmet ringer även om mobilen är avstängd. Det var skämmigt när jag skulle gå och stänga av den. Kände alla blickar i nacken. Sånt som händer, men ändå pinsamt.
Jag har ju ett sånt där återkommande alarm på vardagar men även ett annat för helgen, hade glömt att stänga av det. Ett tips: Glöm inte det. [blush]

ReplyQuote
JOZFiN

ehe. fiskbilen kom och ville sälja fisk. två killar i typ 20årsåldern plingade på. jag öppnar i slappt linne och korta mjukisshorts (sovkläder) och hunden springer ut. jag var tvungen att gå ut och böja mig ner för att ta tag i halsbandshelvetet på honom så att jag kunde dra in honom.

.. tackade nej till fisk och de gick därifrån. kom på sen när jag stängt dörren att jag ej bär bh och att jag böjde mig ner rakt framför killarna.. halo boobs......

ReplyQuote
Topic starter

Idag har jag fastnat med BH:n i en hästsadel som satt fast på hästkraken. Och jag kunde för allt i världen inte komma loss. Samtidigt som jag försöker få loss mig själv så gör jag allt som står i min makt för att inte flasha boobsen för pojkvännens lillebror + lillasyster + mamma. Tyckte att det var dagens bedrift, att göra bort mig på det viset. Ack.

ReplyQuote

pinkmoon:

Gick ute med iPoden, lyssnade på When I'm Sixty-Four och mimade. Sedan kommer en tant och ser mig och så låtsas jag gäspa istället och tittar ner i marken.

Sött!!

ReplyQuote

stereo total:

Sött!!

[blush]

ReplyQuote
Topic starter

Det var en gång för ett år sedan då jag var ensam hemma och bestämde mig att klä av mig alla kläder, öppna dörren till lägenheten och joggade ned till bottenvåningen (vi har en glasdörr) och då öppna jag dörren och precis då gick två killar förbi, dem märkte mig inte! 

men jag stod kvar och då gick det förbi en tjej från min skola som gick i någon årskurs under mig (går i 7:an nu). Men hon brydde sig inte om mig men är rätt säker på att hon såg min erigerade snopp!

Igår körde jag också en naked run, och första gången jag jogga ned till porten gick det förbi en vuxen kvinna utanför glaset (hon blev chockad när hon såg mig) som tur är hade jag händerna för kuken den här gången… Så jag sprang upp och hon såg min livrädda rumpa! 

senare samma kväll fick jag för mig att göra det igen, och då ställde sig en farbror utanför och tittade in (han log). Jag sprang upp igen och han såg också min röv men denna gången släppte jag händerna om kuken för att få mer fart, men det kan råka vara så att jag släppte händerna lite för tidigt! 

samma kväll gick jag för tredje och sista gången ned och gjorde min rutin igen men då gick en flicka som är jämnårig med mig som kanske går i min klass förbi och hon råstirrade. Men jag stod kvar och några sekunder senare kom det en man som också såg mig och han skulle in så han öppnade dörren och var mig hack i häl när jag rusade upp där och blottade mitt anus för han!

idag gjorde jag det igen men denna gången var det en pojke med lila hår där nere som stirrade in och såg glad ut och skrattade åt mig när jag sprang upp naken!

dessa händelser må varit pinsamma men också kul därav gjorde jag det flera gånger.

ReplyQuote