En del helt okej band, men inget man orkar åka till Karlskoga för.
Buddah:
En del helt okej band, men inget man orkar åka till Karlskoga för.
runt 50 band till som ska släppas dessutom
beror ju på hur långt man har!
ska antagligen dit. har varit där minst en dag alla år förra året var dock första gången jag campade.
enhimmelskdrog:
ska antagligen dit. har varit där minst en dag alla år förra året var dock första gången jag campade.
härligt! var på campingen 09 & 10,.09 var katastrof lera upp till knäna men förra året var det riktigt fint faktiskt.
hoppas på att det ska vara solsken alla dagar iår
ellut:
09 var katastrof lera upp till knäna men förra året var det riktigt fint faktiskt.
haha ja, mina kompisar campade -09, jag kom bara dit en dag men kunde ju inte gå in på campingen. ville inte det heller iofs..
tyckte det var så kasst väder förra året + somnade med tältet öppet den natten det började ösa ner hahaha
så vaknade i en stor vattenpöl typ sov i min kompis bil på parkeringen resterande nätter och hade inga torra kläder
enhimmelskdrog:
ville inte det heller iofs..
haha nej fanns verkligen ingen anledning att gå in där i onödan
enhimmelskdrog:
tyckte det var så kasst väder förra året + somnade med tältet öppet den natten det började ösa ner hahaha
haha usch och fy.. jag lyckades fuktskada 3 mobiler... hur lyckat är det liksom??
ellut:
haha usch och fy.. jag lyckades fuktskada 3 mobiler... hur lyckat är det liksom??
haha inte så lyckat kanske 😉
men nu har dom ju ändrat datum till början av juli nån gång, så det är större chans att det är fint väder regnar ju mer senare på sommaren oftast
Skiter i Putte, i år blir det hultan om något.
ellut:
runt 50 band till som ska släppas dessutom
beror ju på hur långt man har!
Var iofs bara 25 mil. Men känner ingen annan som skall dit så.
Buddah:
Men känner ingen annan som skall dit så.
enhimmelskdrog:
jag
Huh?
davvelito:
Skiter i Putte, i år blir det hultan om något.
När vare släpp sa vi?
Budolicious:
När vare släpp sa vi?
22 Feb! Tisdag 😉
Buddah:
Huh?
I'll be there. det vill du ju inte missa