En del helt okej band, men inget man orkar åka till Karlskoga för.
Buddah:
En del helt okej band, men inget man orkar åka till Karlskoga för.
runt 50 band till som ska släppas dessutom ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
beror ju på hur långt man har!
ska antagligen dit. har varit där minst en dag alla år
förra året var dock första gången jag campade.![[party]](/img/smilies/party.gif)
enhimmelskdrog:
ska antagligen dit. har varit där minst en dag alla år förra året var dock första gången jag campade.
härligt! var på campingen 09 & 10,.09 var katastrof lera upp till knäna men förra året var det riktigt fint faktiskt.
hoppas på att det ska vara solsken alla dagar iår ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
ellut:
09 var katastrof lera upp till knäna men förra året var det riktigt fint faktiskt.
haha ja, mina kompisar campade -09, jag kom bara dit en dag men kunde ju inte gå in på campingen. ville inte det heller iofs.. ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
tyckte det var så kasst väder förra året + somnade med tältet öppet den natten det började ösa ner hahaha
så vaknade i en stor vattenpöl typ
sov i min kompis bil på parkeringen resterande nätter och hade inga torra kläder ![[party]](/img/smilies/party.gif)
enhimmelskdrog:
ville inte det heller iofs..
haha nej fanns verkligen ingen anledning att gå in där i onödan ![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
enhimmelskdrog:
tyckte det var så kasst väder förra året + somnade med tältet öppet den natten det började ösa ner hahaha
haha usch och fy.. jag lyckades fuktskada 3 mobiler... hur lyckat är det liksom??
ellut:
haha usch och fy.. jag lyckades fuktskada 3 mobiler... hur lyckat är det liksom??
haha inte så lyckat kanske 😉
men nu har dom ju ändrat datum till början av juli nån gång, så det är större chans att det är fint väder
regnar ju mer senare på sommaren oftast ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Skiter i Putte, i år blir det hultan om något.![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
ellut:
runt 50 band till som ska släppas dessutom
beror ju på hur långt man har!
Var iofs bara 25 mil. Men känner ingen annan som skall dit så.
Buddah:
Men känner ingen annan som skall dit så.
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
enhimmelskdrog:
jag
Huh?
davvelito:
Skiter i Putte, i år blir det hultan om något.
När vare släpp sa vi?
Budolicious:
När vare släpp sa vi?
22 Feb! Tisdag 😉
Buddah:
Huh?
I'll be there.
det vill du ju inte missa ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)