Frågade du inte samma sak för ett tag sedan?
Bloodyvengeance:
Väntar nog ett bra tag till, dom kanske tar kontakt med mig tills skolstarten.
Förmodligen händer det inte något alls. Dom säger mycket, men händer inte mycket.
Macktorsken:
Förmodligen händer det inte något alls. Dom säger mycket, men händer inte mycket.
Okej, tack för seriösa svar!
Jag skulle inte använda illegala droger iom att alla svenska myndigheter består till 90% av byråkrati och gör därmed det hela till en utdragen process. Har en vän som åkte dit och blev tvungen att lämna urinprover för att behålla sitt körkort, det konstiga var dock att han fick välja själv när han skulle börja lämna dem... Men eftersom du är minderårig så borde väl dina föräldrar blivit informerade angående blodprovet? Det är trots allt så att de måste ge Socialen rätt att motta urinprover från dig.
Hoppas allt löser sig.
Kul med sånt alltså.
man brukar få vänta länge.. vet inte hur bups verksamheter ser ut, deras struktur och sådär på att ta tag i saker, men tror dem har fullt upp dem med..
Ganska osäker.. jag gjorde ett thc urinprov hos polisen idag 11/10 och de visade negativt och sedan sa dom att provet skulle skickas vidare till ett analystest och sedan skulle jag få tillbaks resultatet om 1 månad eller längre.
Kommer det visa negativt på analystestet eller kommer jag torska? (Jag rökte sist för 3 veckor sedan och jag har väldigt bra ämnesomsättning och jag tränar nästan varje dag).
Skulle vart schysst med ärliga svar tack.
Jag rögar, o soc, snuten o till o me BUP vet de. men gör chi några pisse prov
staygold:
jag gjorde ett thc urinprov hos polisen idag 11/10 och de visade negativt och sedan sa dom att provet skulle skickas vidare till ett analystest och sedan skulle jag få tillbaks resultatet om 1 månad eller längre.
Polisens analys tar 6 veckor
Tvål gör pisseprov neutralt
varför börjar man droga man e ju inte cool bara för det eller?