är de någon vettig människa som vet hur de är om man röker skrap för typ 9 dagar sen så jag undrar syns de på piss?
Vet ej vad skrap är. Men om det var 9 dagar sedan så syns det nog inte på pissprov, nej.
vet ej troligtvis inte men skulle ju va oerhört kul om det gjorde ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Geigerzähler:
Vet ej vad skrap är.
tror han menar skrap som i att man skrapar ur bongen och röker det
Ingen aning om hur jag vet det dock!
framtidstron lever:
tror han menar skrap som i att man skrapar ur bongen och röker det
Ingen aning om hur jag vet det dock!
Aaaahaaaaa, varför säger han inte det då?!?!? ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Nej, det syns inte på pissprov efter nio dagar.
Geigerzähler:
Aaaahaaaaa, varför säger han inte det då?!?!?
För att det heter ju skrap, man har skrapat ur det, det är skrap!
fast aah skrap låter ju lite som något slags knark i sig
Syltskrap. färgskrap.
Man kanske inte säger det.
det är färgskrap nedanför mitt fönster
kan man säga så?
Jag tog och skrapa ur syltburken och åt skrapet.
justsmokeit:
om man röker skrap för typ 9 dagar sen så jag undrar syns de på piss?
tror inte de syns om du endast rökt skrap. på nio dagar borde det ha hunnit gå ur kroppen. Men thc e lurigt kan sitta i riktigt länge om man rökt mycket under en tid.![[ops]](/img/smilies/ops.gif)
framtidstron lever:
skrap l
skrap e inge gott o röka smakar gammal pipolja typ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Paranormal_Cannabis:
skrap e inge gott o röka smakar gammal pipolja typ
Din smutsiga desperata knarkare!
framtidstron lever:
Din smutsiga desperata knarkare!
sånt prutt röker inte jag längre,bara desperados som gör![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Rök inte på innan du skall gå och pussa helt enkelt, det är väl inte så jäkla svårt? Om du visar positivt får du skylla dig själv.
Hampie:
gå och pussa
Ja hujedamig, ingen vill väl pussa någon med skrapandedräkt? ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Om du syftar på Cannbis så har jag starkt för mig att det antingen var en vecka eller två veckor. Kluven situation.
Sedan kan man hitta spår av THC i ditt fett efter ett par månader tillsist kan man hitta spår i håret lika så månader efter.
Rätta mig om jag har fel, ett attans tag sedan jag läste om det. haha