Notifications
Clear all

Planering: 12-16 oktober

Topic starter

12/10 Måndag
Användartext: Mats Sundin

13/10 Tisdag
Användarfotoalbum

14/10 Onsdag

15/10 Torsdag

16/10 Fredag

Klara och kommande
BLANDAT: Veckans fråga // Jillie Kaaret
BLANDAT: Guide till en lyckad första dejt // Alexandra Algerydh
KULTUR: Intervju: Niclas Perslow // Nils Wikner
Acne Kadabra - Kan en häxa bota finnar? // Nils Wikner

Det står helt still i hjärnan på mig och jag har inte alls någon aning om vad jag ska skriva. Får ångest när jag tänker på att det är sjukt längesen jag skrev en text. Eh, tips någon?

ReplyQuote

Angelica Capitao:

Eh, tips någon?

Skulle du inte skriva om 00-talets bästa hiphop-låtar?

ReplyQuote

André Vifot Haas:

Skulle du inte skriva om 00-talets bästa hiphop-låtar?

Jo, men texten blev hur kass som helst så jag tog bort den och det är slut på idéer nu.

ReplyQuote

Yo yo yo

Intervjun med Nicklas blev av och är strax klar. Ska bara fylla ut den lite. Acne-Kadabra har stått stilla pga. läkarintervjun. Get this: Ingen läkare vill uttala sig om healing/alternativ medicinering eftersom deras kollegor har fått hem hotbrev/smutskastats på nätet efter intervjuer ang. detta ämne. Funderar på att skita i att hitta citat o statistik, däremot ska jag se till att nämna detta i texten.

Take care ya'll

ReplyQuote

Erik Nahlén:

Ta bort mig som storblogg.

ReplyQuote
Topic starter

Nils Wikner:

Intervjun med Nicklas blev av och är strax klar.

Grymt!

Angelica Capitao:

Ta bort mig som storblogg.

Oj det var tråkigt att du ska sluta. Men, krya på dig, eller vad man säger.

ReplyQuote

Hallå alla!

Ja, jag kommer bara säga det rakt ut: jag kommer inom kort att sluta blogga här. Tyvärr - för mig alltså. Jag har trivts väldigt bra! Men jag har startat en sida där min och tre av mina vänners bloggar kommer att ligga från och med.. inom två veckor. Däremot står jag gärna kvar som skribent med förhoppning att jag ska kunna vara lite mer aktiv på den fronten. 🙂

ReplyQuote
Topic starter

Alexandra Algerydh:

Ja, jag kommer bara säga det rakt ut: jag kommer inom kort att sluta blogga här.

Fanken, det var ju inte roligt nånstans. Men ja, vi får väga upp det med fina artiklar istället. Har du något på gång just nu?

ReplyQuote

Alexandra Algerydh:

Ja, jag kommer bara säga det rakt ut: jag kommer inom kort att sluta blogga här.

Ojdå. Det var tråkigt att höra [sad]

ReplyQuote
Topic starter

Tråden raderad från Redaktionen/Planering & Arbetsuppgifter

ReplyQuote