Notifications
Clear all

Planering 13-17 juli

Topic starter

13/7 Måndag
FILM: Filmer du bör se #12: Zoolander // Nils Wikner

14/7 Tisdag
Användartext: Arvikafestivalen

15/7 Onsdag
MUSIK: Konsertrecension: Britney Spears // Alexandra Algerydh

16/7 Torsdag

17/7 Fredag

Klara och kommande
BLANDAT: Veckans fråga // Jillie Kaaret
FILM: DVD-rec: Pride and Glory // Alexandra Algerydh
FILM: DVD-rec: Terminator: Salvation // Alexandra Algerydh
FILM: DVD-rec: Transporter 3 // Mikaela Åkerman
FILM: DVD-rec: Wallander: Skulden // Maria Ohlin
Blandat: Sistaårseleverna i Vellinge på Studentbal // Maria Ohlin
FILM: DVD-recension: Birds of America // Amy Karlsson
FILM: DVD-recension: Welcome to the Jungle // Kristoffer Hanson
FILM: DVD-recension: College // Kristoffer Hanson
TEST: Vilken festival-typ är du? // Alexandra Algerydh

Förhoppningsvis kan det komma upp en recension av Brüno i början av veckan.

ReplyQuote

Recensioner på dvd-rullarna Welcome to the Jungle och College kommer i början på nästa vecka. Den förstnämnda på måndag och den andra på tisdagen. Det känns bra, tycker jag.

Förhoppningsvis blir det bra recensioner, på hutlöst ruttna skräpfilmer. Och inte tvärtom. Typ.

ReplyQuote

Ja, jag får väl skämmas och säga att jag inte pallar skriva ihop någon recension på Terminator just nu. Och ännu pinsammare är att erkänna att jag inte heller skrivit klart min recension av Pride & Glory. Om någon promt vill skriva om den kan jag skicka DVDn vidare, annars får den ligga halvklar här tills andan faller på.

Däremot slänger jag upp två texter jag har klara ikväll (efter BRITNEY SPEARS KONSERTEN 😀 😀 :D) eller imorrn. Det ena är en guide till en lyckad första dejt och den andra är en "testa dig själv": Vilken festivaltyp är du?

Kul va? Tihi.

ReplyQuote
Topic starter

Alexandra Algerydh:

Och ännu pinsammare är att erkänna att jag inte heller skrivit klart min recension av Pride & Glory. Om någon promt vill skriva om den kan jag skicka DVDn vidare, annars får den ligga halvklar här tills andan faller på.

Det skulle ju vara bra att ha den klar så att den kommer upp denna vecka, om det är möjligt. Den behöver ju inte vara så lång/omfattande. Annars måste den vänta till efter semestern och då blir distarna blöta i ögat.

André Vifot Haas:

Förhoppningsvis kan det komma upp en recension av Brüno i början av veckan.

Kristoffer Hanson:

Recensioner på dvd-rullarna Welcome to the Jungle och College kommer i början på nästa vecka.

Alexandra Algerydh:

Däremot slänger jag upp två texter jag har klara ikväll (efter BRITNEY SPEARS KONSERTEN 😀 😀 :D) eller imorrn. Det ena är en guide till en lyckad första dejt och den andra är en "testa dig själv": Vilken festivaltyp är du?

Skitbra!

Jag funderar på att dra ihop en "10 saker som händer i film men aldrig i verkligheten".

ReplyQuote

Hmm, blir nog ingen recension av Brüno trots allt. Såg visserligen filmen men orkade inte skriva ihop någon rec på bussen hem från Göteborg igår eftersom det var sisådär 55 grader i busshelvetet. Och idag så började jag mitt slitiga sommarjobb som dödgrävare och är milt sagt ganska så slut. Tvivlar på att jag kommer bli piggare allt eftersom veckan fortlöper [sad]

ReplyQuote

Erik Nahlén:

Jag funderar på att dra ihop en "10 saker som händer i film men aldrig i verkligheten".

Skulle vara komiskt att följa upp det med raka motsatsen. Saker som händer i verkligheten men aldrig på film. [smile]

Kanske lite knivigare, men ändå.

ReplyQuote

Erik Nahlén:

Den behöver ju inte vara så lång/omfattande.

Jamen jag knåpar ihop något. Don't worry 🙂

ReplyQuote

Finns en risk att DVD-recensionen på College kommer imorrn. Fick lite förhinder.

ReplyQuote

Erik Nahlén:

Skitbra!

Kolla vad jag hittade på NE.SE idag när jag satt å sökte lite ord å sånt till jobbet.

http://www.ne.se/rep/homo-interneticus-och-nätkulturen?blogVisit=podium

UNGDOMAR.SE loggan ligger där! Woho 😉

ReplyQuote

Alexandra Algerydh:

Kolla vad jag hittade på NE.SE idag när jag satt å sökte lite ord å sånt till jobbet.

http://www.ne.se/rep/homo-interneticus-och-nätkulturen?blogVisit=podium

UNGDOMAR.SE loggan ligger där! Woho 😉

LOGGA IN FÖR ATT SE SIDAN

[mad]

ReplyQuote

André Vifot Haas:

LOGGA IN FÖR ATT SE SIDAN

74642_socialamedier.jpg

ReplyQuote

Jillie Kaaret:

Bifogade bilde

[y]