14/9 Måndag
15/9 Tisdag
16/9 Onsdag
17/9 Torsdag
18/9 Fredag
Musik: 00-talets bästa svenska låtar // Sophia Olofsson
Klara och kommande
BLANDAT: Veckans fråga // Jillie Kaaret
FILM: DVD-rec: Wallander: Skulden // Maria Ohlin
Blandat: Sistaårseleverna i Vellinge på Studentbal // Maria Ohlin
FILM: DVD-rec: Go Fast // André Vifot Haas
LISTA: 00-talets skönaste svenska internetkändisar // Erik Nahlén
BLANDAT: Guide till en lyckad första dejt // Alexandra Algerydh
KULTUR: Intervju: Niclas Perslow // Nils Wikner
Den här veckan börjar vi med våra 00-listor, så nu vill jag veta vilka listor var och en har på gång, samt när de kan vara klara.
Alla ska dessutom läsa denna tråd.
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=269692
Jag har listan på gång om de värsta sommarplågorna/plågorna i allmänhet. Men funderar på att även kasta in en kort lista om 00-talets största "modemissar" enligt mig, typ avklippta jeans över leggins och såna där fluffiga moonboots Pamela Andersson har/hade.
Inte säker på när de kan vara klara än dock, sitter just nu med recensionen av Kenny Starfighter så tar tag i 00-listan/orna klokt så fort den är klar.
Jillie Kaaret:
00-talets största "modemissar"
Åh, fantastiskt bra!
Jätteledsen Erik, men intervjun med Perslow blir av först i Oktober... Håller på med något annat medans som är minst lika intressant!
DVD-recensionen på Librarian III kommer senast på onsdag.
Jag har sett "Accidental husband" nu, skriver ihop något ASAP!
Min recension på Swing Vote kan vara klar till fredag om så önskas!
Nils Wikner:
Jätteledsen Erik, men intervjun med Perslow blir av först i Oktober... Håller på med något annat medans som är minst lika intressant!
Låter bra!
Kristoffer Hanson:
DVD-recensionen på Librarian III kommer senast på onsdag.
Sophia Olofsson:
Jag har sett "Accidental husband" nu, skriver ihop något ASAP!
Kajsa Jonsson:
Min recension på Swing Vote kan vara klar till fredag om så önskas!
Två av de här skulle vi kunna slå ihop med Andrés recension av Go Fast, så om ni vill keep it short så är det lugnt.
Erik Nahlén:
Två av de här skulle vi kunna slå ihop med Andrés recension av Go Fast, så om ni vill keep it short så är det lugnt.
Det skulle nog passa bättre med Sophias recc, då, om den är på gång. Jag har fått en hel del att stå i just nu och kommer få upp Librarian först imorrn. Förlåt för den sena uppdateringen. Det är den där löjliga högskolan som sätter käppar i hjulet för mig.
Eller Kajsas recension, givetvis. Smygdyslektikern i mig suddar bort hela stycken, märker jag.
Kristoffer Hanson:
Det är den där löjliga högskolan som sätter käppar i hjulet för mig.
Haha, löjliga högskolor tenderar att slänga käppar friskt omkring sig förstår jag Det går bra, jag lägger upp min ikväll!
Erik Nahlén:
18/9 Fredag
Musik: 00-talets bästa svenska låtar // Sophia Olofsson
Erik, eftersom detta är den första 00-listan som publiceras- vill du att jag ska skriva något i ingressen om att vi kommer lista 00-talet från och med du? Eller skriver du något om det någon annanstans?
Sophia Olofsson:
Erik, eftersom detta är den första 00-listan som publiceras- vill du att jag ska skriva något i ingressen om att vi kommer lista 00-talet från och med du? Eller skriver du något om det någon annanstans?
Jag tänkte skriva det i splashen, men om du orkar får du ju gärna lägga till en mening om att vi kommer pubba en lista varje fredag.
Erik Nahlén:
men om du orkar får du ju gärna lägga till en mening
Asch jag såg inte detta förrän nu, antar att det är too little too late när den redan är upplagd va?