Aviseringar
Rensa alla

Planering 17 - 21 augusti

Ämnesstartare

17/8 Måndag
Text om nya butiken.

18/8 Tisdag
FILM 10 saker som händer i film men aldrig i verkligheten // Erik Nahlén

19/8 Onsdag
FILM: Rec: Inju // André Vifot Haas

20/8 Torsdag
FILM: Rec: College // Kristoffer Hansson

21/8 Fredag
BLANDAT: Blondinbella och Modebloggerskorna del 1 // Erik Nahlén

Klara och kommande
BLANDAT: Veckans fråga // Jillie Kaaret
FILM: DVD-rec: Transporter 3 // Mikaela Åkerman
FILM: DVD-rec: Wallander: Skulden // Maria Ohlin
Blandat: Sistaårseleverna i Vellinge på Studentbal // Maria Ohlin
FILM: DVD-recension: College // Kristoffer Hanson

Citera
Ämnesstartare

Så där, då var semestern slut för den här gången och nu är det bara ett år kvar till nästa. När skolorna börjar runt den 17 kommer besökstatistiken att skjuta i höjden, så jag tycker att vi ska anstränga oss riktigt hårt för att få en så bra start som möjligt.

Om ni är intresserade av själva företaget så har vir precis fått en ny VD som heter Mikkel Gerdes (film på honom här: http://youmeet.se/um5_video.php?video=3 ). Jag ska träffa honom i dagarna och berätta om alla mina planer, och då ska jag även höra med honom om vi ska ordna någon sammankomst här också så får han träffa och klämma lite på er också.

Nu kan ni skriva lite vad ni har för tankar om hösten, vad ni har haft för er på semestern/sommarjobbet och vad ni har på gång.

Jillie, blir det någon artikel om Uppsala Reggae Festival (hoppas du inte var en av de 300 som greps) och Amy, hur gick fallskärmshoppet?

SvaraCitera

Erik Nahlén:

Amy, hur gick fallskärmshoppet?

Jag antar att du menar bungyjumphoppet. Det gick bra, det va minst lika roligt som jag trodde att det skulle vara[bigsmile]. Det går tyvärr inte lika bra med texten om det, men den kanske kommer. Jag hoppas på det (haha).

SvaraCitera

Jag har ju den där filmen om geishamördaren liggandes här hemma. Den ska ses och recenseras! [smile]

SvaraCitera

Jag knåpar ihop nån liten krönika om något härligt ämne i dagarna.

Låter kanske lite luddigt, men det brukar ju bli rätt bra! Håll tummarna!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Amy Karlsson:

Jag antar att du menar bungyjumphoppet.

Ja just ja!

André Vifot Haas:

Jag har ju den där filmen om geishamördaren liggandes här hemma. Den ska ses och recenseras! [smile]

Bra!

Alexandra Algerydh:

Jag knåpar ihop nån liten krönika om något härligt ämne i dagarna.

Bra2!

Jag kladdar ihop Modebloggerskorna del 4 i dagarna, så kan vi köra den som fredagskrönika i en månad framöver (om ni tycker att det passar bra).

SvaraCitera

Kryper skamset till korset från min kreativa semseter (how many years has it been now...?). Håller dock på att skriva en artikel om ett av mina större passioner; second hand-shopping. Har en sådan redan skrivits med bravur eller är det bara för mig att ro den i hamn så småningom?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kajsa Jonsson:

Har en sådan redan skrivits med bravur eller är det bara för mig att ro den i hamn så småningom?

Ro den i hamn! När kan det bli klart? Sedan får du lägga handen på bibeln och svära på mer aktivitet, både kring texter, nyheter och i forumet.

SvaraCitera

Erik Nahlén:

Jillie, blir det någon artikel om Uppsala Reggae Festival (hoppas du inte var en av de 300 som greps)

Självklart blir det så, jag kom hem idag till mitt kära hem och skall börja knåpa imorgon. Det blir nog lite av varje förhoppningsvis, lite positivt, lite negativt med mera. Jag var inte en av de 300 men många av mina vänner var och hörde en hel del skräckhistorier om polisernas beteende så lär nog bli en del om det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jillie Kaaret:

Självklart blir det så, jag kom hem idag till mitt kära hem och skall börja knåpa imorgon.

Finemang! Kan det komma upp nästa vecka eller är det för tidigt?

SvaraCitera

Erik Nahlén:

Kan det komma upp nästa vecka eller är det för tidigt?

Det kan nog vara lite för tidigt tror jag, något kan jag nog ha klart men inte allt som jag har planerat.

SvaraCitera

Under onsdag eller torsdag kommer recensionen på den vedervärdiga filmen College. Beware.

[love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kristoffer Hanson:

Under onsdag eller torsdag kommer recensionen på den vedervärdiga filmen College. Beware.

Fint, hinner du till onsdag är det skitbra, då kan vi köra den på (den tomma) torsdagen.

SvaraCitera

Tar semester från bloggandet veckan ut. Har meddelat det i bloggen också så alla är på det klara med det!

SvaraCitera

Ahhh, har torka på skriv-fronten. Någon som har några tips?

SvaraCitera