19/10 Måndag
Användardikt utan splash.
20/10 Tisdag
En forumtråd om MSN splashas.
21/10 Onsdag
22/10 Torsdag
23/10 Fredag
LISTA: Två höjdare och en blue ray-box: Filip och Fredriks inverkan på oss som växte upp under 00-talet // Sophia Olofsson
Klara och kommande
BLANDAT: Veckans fråga // Jillie Kaaret
BLANDAT: Guide till en lyckad första dejt // Alexandra Algerydh
KULTUR: Intervju: Niclas Perslow // Nils Wikner
Acne Kadabra - Kan en häxa bota finnar? // Nils Wikner
BLANDAT: Krönika om skitsnack // Kajsa Jonsson
FILM: Rec: Flickvänner från förr // Kajsa Jonsson
André, hur går det med din artikel om promiskuösa barnlekar?
Erik Nahlén:
André, hur går det med din artikel om promiskuösa barnlekar?
Hmm, mjaaa. Har haft så jävla mycket att stå i den senaste tiden. Ansökningar om utlandsstudier and stuff, så det har inte blivit alltför mycket skrivet på den. Lite dåligt med tid nu närmsta veckan också tyvärr, så vågar inte lova något
För att bringa lite ordning vill jag höra vad alla har på gång nu. Jag tänkte försöka svänga ihop en lista med 00-talets bästa filmer.
Sofia, Filip & Fredrik-listan?
Angelica, musiklista av något slag?
Jillie?
Alexandra?
Amy?
Kajsa?
Kristoffer?
Nils?
Sara?
Här vill jag veta vad ni ska göra, inte att ni inte vet eller behöver idéer, det får vi ta i en annan tråd.
Erik Nahlén:
Sofia, Filip & Fredrik-listan?
Uppe nu!
Jag håller på att skriva en krönika om skitsnack, blir klar nästa vecka. Sen ska jag recensera Flickvänner från förr också.
Kajsa Jonsson:
Jag håller på att skriva en krönika om skitsnack, blir klar nästa vecka. Sen ska jag recensera Flickvänner från förr också.
Kanoooon!
Acne-Kadabra är klar sedan länge. Du får gärna stycka upp den i två delar, om det skulle passa bättre. Bilder får du ASAP, dvs när vi är inne samtidigt på MSN.
Shiet, där snackar vi förkortningar.
Erik Nahlén:
Jillie?
Jag håller på med rec på Kenny Starfigher, 17 again och Dumpa honom. Jag har precis börjat jobba heltid igen så har bara helgerna att skriva på så kommer upp på forumet relativt snart.
Tråden raderad från Redaktionen/Planering & Arbetsuppgifter