Notifications
Clear all

Planering: 21-25 december

Topic starter

21/12 Måndag
Henrik Fexueus svarar - del 2

22/12 Tisdag

23/12 Onsdag
Text om julen // Sofia Gunnarsson

24/12 Torsdag

25/12 Fredag
Mia Törnblom svarar - del 2

Klara och kommande:
BLANDAT: Veckans fråga // Jillie
BLANDAT: Guide till en lyckad första dejt // Alexandra
KULTUR: En dag som radiopratare // Angelica
BLANDAT: Krönika om skitsnack // Kajsa
FILM: Rec: Flickvänner från förr // Kajsa
FILM: Rec: Personal Effects // Kajsa
FILM: Rec: Brüno // Kristoffer
FILM: Rec: Push: A New Evolution of Superheroes // Alexandra
FILM: Rec: Flickan som lekte med elden // Amy
FILM: Rec: Whatever Works // André
FILM: Rec: Original // Jillie
BLANDAT: 00-talets största snackisar // André

Topic starter

Hej allihopa!

Tänkte bara meddela att jag nu återvänt till Sverige efter äventyr i Östafrika. Mängder med erfarenheter och hundratals rastaflätor rikare!

Har läst igenom forumet och känner mig ganska uppdaterad. Verkar som det är fullt med texter innan jul. Fortsätter vi som vanligt med texter i mellandagarna och nyår?

[smile]

ReplyQuote
Topic starter

Sara Lundin:

Tänkte bara meddela att jag nu återvänt till Sverige efter äventyr i Östafrika. Mängder med erfarenheter och hundratals rastaflätor rikare!

Hjärtligt välkommen tillbaka! Blir det möjligtvis någon liten text om dina upplevelser? [smile]

Sara Lundin:

Fortsätter vi som vanligt med texter i mellandagarna och nyår?

Ja, det lutar åt det faktiskt. Tror vi har tillräckligt med texter för att köra på.

ReplyQuote
Topic starter

André Vifot Haas:

Blir det möjligtvis någon liten text om dina upplevelser?

Tackar, tackar! Jo, tanken var ju att jag skulle skriva lite blogginlägg när jag var där nere. Problemet var att internet var alldeles för segt för att klara av ungdomars höga kvalitet (antar jag, är inte så bra på sånt [wink]). Men jag har skrivit på en annan sida lite då och då. Resdagboken.se.

Jag skrev ju en text om min förra Ugandaresa för 1 år sedan ungefär. Grejen är att jag gjort nästan exakt samma saker denna gången så det kanske blir lite samma samma. Jag har funderat lite på att lägga upp lite dagboksinlägg från resan på bloggen, en liten bit varje dag..

Men jag vet inte, idéer?

ReplyQuote
Topic starter

Sara Lundin:

Jag har funderat lite på att lägga upp lite dagboksinlägg från resan på bloggen, en liten bit varje dag..

Men jag vet inte, idéer?

Du skulle kanske kunna plocka ihop ett par stycken av de mest rafflande dagboksinläggen och göra en liten text av det?

ReplyQuote
Topic starter

Tråden raderad från Redaktionen/Planering & Arbetsuppgifter

ReplyQuote