24/8 Måndag
Användartext
25/8 Tisdag
26/8 Onsdag
BLANDAT: Second hand-shopping // Kajsa Jonsson
27/8 Torsdag
FILM: Rec: Surfer Dude // Kristoffer Hanson
28/8 Fredag
BLANDAT: Blondinbella och Modebloggerskorna del 2 // Erik Nahlén
Klara och kommande
BLANDAT: Veckans fråga // Jillie Kaaret
FILM: DVD-rec: Transporter 3 // Mikaela Åkerman
FILM: DVD-rec: Wallander: Skulden // Maria Ohlin
Blandat: Sistaårseleverna i Vellinge på Studentbal // Maria Ohlin
Den här veckan ska vi:
- Slå fast om vi ska börja med nyheterna igen eller inte.
- Bestämma vilka Bästa 00-listor vi ska skriva.
Dessutom:
Alexandra, hur går det med din guide till en lyckad första dejt?
Kajsa, la din artikel på onsdagen, hoppas det är ok?
Jillie, när kan jag planera in Reggea-texterna?
Jag är gärna med och skriver 00-listan! Ska man kanske skriva önskemål på vad man vill lista? Om vi ska skriva om musik (typ någon skriver bästa sommarplågorna, bästa hiphop) så skulle jag gärna skriva om svensk musik. Finns det fler aspiranter på det?
DVD-reccen på Surfer Dude kommer i princip så fort jag får rullen i brevlådan. Måndag eller tisdag, tippar jag.
Sophia Olofsson:
Jag är gärna med och skriver 00-listan! Ska man kanske skriva önskemål på vad man vill lista? Om vi ska skriva om musik (typ någon skriver bästa sommarplågorna, bästa hiphop) så skulle jag gärna skriva om svensk musik. Finns det fler aspiranter på det?
Japp, jag kan göra en enskild tråd om denna.
Jasså svensk musik, undra om en viss Hellström kommer att få en stor roll i den listan ...
Kristoffer Hanson:
DVD-reccen på Surfer Dude kommer i princip så fort jag får rullen i brevlådan. Måndag eller tisdag, tippar jag.
Gött då planerar jag in den på torsdagen dårå.
Jag har 2 texter redo, ska även sticka ned till Malmö på lördag för att intervjua Niclas Perslow, Sveriges yngsta stå-upp komiker. Lägger upp texterna denna vecka som kommer, intervjun kommer lite senare.
Härligt att se UM.se up and running igen, förresten.
Nils Wikner:
Jag har 2 texter redo, ska även sticka ned till Malmö på lördag för att intervjua Niclas Perslow, Sveriges yngsta stå-upp komiker. Lägger upp texterna denna vecka som kommer, intervjun kommer lite senare.
Låter riktigt bra Nils! Upp med texterna så fort som möjligt om de är färdiga.
Erik Nahlén:
undra om en viss Hellström kommer att få en stor roll i den listan ...
Risken (eller chansen!) är väl överhängande
Har också 2 grejer på gång, men som inte riktigt lossnar. Börjar med 00-låtarna så länge
Erik Nahlén:
Alexandra, hur går det med din guide till en lyckad första dejt?
Det går bra, tror jag! Försöker slänga upp den i dagarna. Helt galet mycket att göra på jobbet just nu bara :/
Tråden raderad från Redaktionen/Planering & Arbetsuppgifter