31/8 Måndag
FILM: Rec: Surfer Dude // Kristoffer Hanson
1/9 Tisdag
FILM: Empathy and the City // Nils Wikner
2/9 Onsdag
Användartext
3/9 Torsdag
DVD-recension: The edge of love // Amy Karlsson
4/9 Fredag
BLANDAT: Blondinbella och Modebloggerskorna del 3 // Erik Nahlén
Klara och kommande
BLANDAT: Veckans fråga // Jillie Kaaret
FILM: DVD-rec: Transporter 3 // Mikaela Åkerman
FILM: DVD-rec: Wallander: Skulden // Maria Ohlin
Blandat: Sistaårseleverna i Vellinge på Studentbal // Maria Ohlin
FILM: DVD-rec: Go Fast // André Vifot Haas
LISTA: 00-talets skönaste svenska internetkändisar // Erik Nahlén
Jillie, är du klar med din festivalsammanfattning så att vi kan slänga upp den denna vecka?
Och som sagt, jag vill att alla går in och skriver sin åsikt om nyheterna i denna tråd:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=257195
Vi kan även börja med 00-listorna, så kan vi starta den artikelserien om två veckor.
Fick hem Go Fast igår. Ska försöka se den imorgon så recension kan väl kanske planeras in till typ torsdag.
Erik Nahlén:
Jillie, är du klar med din festivalsammanfattning så att vi kan slänga upp den denna vecka?
Så länge det inte är i början av veckan skall det inte vara några problem, jag har lite problem med en text som jag behöver finjustera, och som det ser ut just nu har jag inte en sekund ledig att göra det förens måndag, men förhoppningsvis skall precis allt vara klart att kasta upp på måndagskvällen/natten/tisdagsmorgon.
Då det verkar finnas texter till denna vecka så rekommenderar jag att vi kör min/mina texter nästa vecka. Vi kan väl publicera min krönika som kommer va text nummer ett med splash och sen kan resten publiceras utan splash om det är så att det inte finns plats för det.
Min recension på Go Fast dröjer. Vet inte riktigt när jag kan ha den klar. Sitter just nu inne med i stort sett samtliga svininfluensesymptom, så i värsta fall blir den aldrig färdigskriven...
Omg, krya på dig!
Jillie Kaaret:
Då det verkar finnas texter till denna vecka så rekommenderar jag att vi kör min/mina texter nästa vecka.
Njea, det hade vi inte, men jag fick köra en användartext istället.
Jillie Kaaret:
Vi kan väl publicera min krönika som kommer va text nummer ett med splash och sen kan resten publiceras utan splash om det är så att det inte finns plats för det.
Ja det låter bra. Kan vi köra tis-ons-tors nästa vecka?
André Vifot Haas:
Min recension på Go Fast dröjer. Vet inte riktigt när jag kan ha den klar. Sitter just nu inne med i stort sett samtliga svininfluensesymptom, så i värsta fall blir den aldrig färdigskriven...
Nämen lille snuttegull, du får krya på dig. Nöff nöff.
Tråden raderad från Redaktionen/Planering & Arbetsuppgifter