Aviseringar
Rensa alla

Planering 6-10 juli

Ämnesstartare

6/7 Måndag
Peace & Love-special: Recension: M83 // André Vifot Haas

7/7 Tisdag
Peace & Love-special: Man ska ha husvagn // Sophia Olofsson

8/7 Onsdag
Peace & Love-special: Recension: Mando Diao // Sophia Olofsson

9/7 Torsdag
Peace and Love-special: Recension: Keane // Erik Nahlén

10/7 Fredag
Peace & Love-special: Recension: Håkan Hellström // Sophia Olofsson

Klara och kommande
BLANDAT: Veckans fråga // Jillie Kaaret
FILM: DVD-rec: Pride and Glory // Alexandra Algerydh
FILM: DVD-rec: Terminator: Salvation // Alexandra Algerydh
FILM: DVD-rec: Transporter 3 // Mikaela Åkerman
FILM: DVD-rec: Wallander: Skulden // Maria Ohlin
Blandat: Sistaårseleverna i Vellinge på Studentbal // Maria Ohlin

Citera
Ämnesstartare

Vi kör en liten Peace & Love-special denna vecka då, hur ser det här ut?

SvaraCitera

Ser jättebra ut! [bigsmile] Kommer Mando upp på måndag veckan efter eller hur gör vi med den?

SvaraCitera

Kör Mando på onsdagen och släng upp min M83 samma dag utan splash?

SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Kör Mando på onsdagen och släng upp min M83 samma dag utan splash?

Så gör vi.

Vi borde skriva lite inlednings- och avslutningskommenterar om festivalen också. Man kanske kan ha med ditt blogginlägg André?

SvaraCitera

Erik, jag har funderat ett tag och vill inte längre vara stor-blogg. Går det bra?

Erik Nahlén:

Hej!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelica Capitao:

Erik, jag har funderat ett tag och vill inte längre vara stor-blogg. Går det bra?

Ojdå, någon speciell anledning? Nedgraderar dig med en gång då.

SvaraCitera

Erik Nahlén:

Vi borde skriva lite inlednings- och avslutningskommenterar om festivalen också. Man kanske kan ha med ditt blogginlägg André?

Ja men absolut. Kanske inte behöver ha med hela bloggisen men min lilla topp-tre kan vi väl slänga in?

SvaraCitera

Erik Nahlén:

Ojdå, någon speciell anledning?

Nja. Jag känner att jag inte har så mycket tid att ägna mig åt den och om en vecka åker jag utomlands i sex veckor och har ingen tillgång till internet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nils Wikner:

Finns det någonting jag kan göra?

Angelica Capitao:

Känner lite som Nils, finns det något jag kan göra?

Eftersom många har semester/sommarlov skulle det ju vara bra med en artikel om just sommaraktiviteter.

En annan intressant - och ganska aktuell - grej är att det börjar dyka upp miljövänliga städer runt om i världen, det kanske skulle vara trevligt att skriva om. Bland annat har de plöjt ner 250 miljarder kronor till att bygga en stad i Kina med plats för en halv miljon, och de håller även på att bygga en stad i Förenade arabemiraten med samma tänk som heter Masdar.

En artikel om Dubai och alla dess sinnessjuka byggnader har jag ju även önskat länge 🙂

Vill ni har något lättare kan ni ju alltid svänga ihop ett test (Vilken strandtyp är du etc) eller en guide (Så här får pumpar du bäst upp din badboll).

Sedan har vi ju vår pågående serie Filmer du bör se, som inte fått ett tillskott på länge.

SvaraCitera

Hmm, skriver nog en guide om en dag på stranden.

Jag kan kanske skriva en artikel om Dubai och dess byggnader under min semester, som vi sen kan publicera när vi kör igång igen?

SvaraCitera

Har ju även serien "Minns du?". Ligger en tråd om det i tipsforumet med massa förslag! Orkar inte länka tråden här för sitter i sommarstugan med mobilt bredband och det tar typ en timme att ladda sidan [sad]

SvaraCitera

Erik Nahlén:

Sedan har vi ju vår pågående serie Filmer du bör se, som inte fått ett tillskott på länge.

Jag kan skriva om Zoolander, en film man MÅSTE se.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nils Wikner:

Bra bra!

Jillie Kaaret:

Jag vill gå på reggeafestival.

Ringde och pratade med dem och ackrediteringsmannen kommer tillbaka på tisdag, så jag hör med honom då igen.

SvaraCitera

Nils Wikner:

Ser framemot dina argument [smile]

SvaraCitera