Jahaja, det här gick ju inte riktigt som planerat. På grund av att några förvirrade damer råkade låsa in min dator i en lokal hela helgen har jag inte kunnat skriva något på den planerade Peace & Love-inledningsartikeln, så jag fick kombinera inledningen med M83-recensionen idag istället. Så kan det gå ibland.
Arvikabilder + recension är på G!
Angelica Capitao:
Arvikabilder + recension är på G!
Finemang! Var du på Arvika ändå eller var det din kompis?
Drar ju till Hultsfred imorrn å jobbar. Vet inte hur det blir med internet och sånt. Rätt dålig mottagning där ute i skogen. Hoppas på att kunna blogga lite från mobilen varjefall 🙂
Är tillbaka på söndag. Miss me!
Alexandra Algerydh:
Drar ju till Hultsfred imorrn å jobbar.
Ja man är ju ganska avundsjuk må jag erkänna.
Erik Nahlén:
Finemang! Var du på Arvika ändå eller var det din kompis?
Det var min pojkvän. Tydligen så funkade fotopasset som inträde också.
Jag kommer antagligen att titta på Brüno på lördag. En recension ligger isåfall uppe här i början av nästa vecka.
Jillie Kaaret:
Jag vill gå på reggae
Nu har karln som skulle har ringt mig åkt till Italien, det var då fan vad det ska vara svårt att få tag på dessa människor. Vem var det du hade kontakt med angående ackreditering? Susanna?
Erik Nahlén:
Vem var det du hade kontakt med angående ackreditering? Susanna?
Jag är inte riktigt säker. Jag ansökte nog via deras formulär på sidan vilket innebär att det inte var något specifik person direkt.
Jillie Kaaret:
Jag är inte riktigt säker. Jag ansökte nog via deras formulär på sidan vilket innebär att det inte var något specifik person direkt.
Ok, då tar jag kontakt med Susanna.
Jag ska se biopremiären av Harry Potter och halvblodsprinsen på onsdag nästa vecka. Skriver en recension om den.
Jag ska hoppa bungy jump nästa vecka. Så det blir nog en text om det sen.
Erik Nahlén:
Och så får Jillie gå på reggae!
Hej Jillie,
Vill meddela att Er pressackrediteringsansökan för Uppsala Reggae
Festival, den 6:e – 8:e augusti 2009, har godkänts enligt nedan;
• Ni har godkänts för pressaccess, vilket innebär att Ni hämtar ut Ert pressarmband vid festivalentrén. Medtag giltig ID-handling!
• Ni har även godkänts med en fotobadge, vilken Ni även avhämtar i festivalentrén. Fotobadgen ger Er möjlighet till att dikesfotografera, vilket Ni gör via en ingång vid den vänstra scensidan på stora scenen och den högra scensidan på den lilla scenen.
• Ni har också godkänts för access till Uppsala Reggae Festivals
presstält, för att göra intervjuer med artister, vilket i stor del sker en
stund efter respektive uppträdande, men i några fall inför ett
framträdande. Det finns även fall då presskonferenser kommer att ske på annan plats i närområdet. Även presstältsbadgen avhämtas i festivalentrén. I de fall, då Ni har ansökt om och ackrediterats för både fotografering och intervjuer, kommer accesserna att finnas på en gemensam badge.
Ville bara säga det - kommer komma mycket produktivitet ur mig under/efter festivalen kan jag lova efter all den frånvaro jag haft ett tag. Men det skall bättra sig så är det bara.
Jillie Kaaret:
Ville bara säga det - kommer komma mycket produktivitet ur mig under/efter festivalen
Gött! Du kan ju göra en Angelica/Alexandra och "liveblogga" från festivalen, om det passar.
Tråden raderad från Redaktionen/Planering & Arbetsuppgifter