Notifications
Clear all

Planering 7-11 september

Topic starter

7/9 Måndag

8/9 Tisdag
FILM & TV: Text om STS-webb-tvn
MUSIK: Festivaltext 1 // Jillie Kaaret

9/9 Onsdag
MUSIK: Festivaltext 2 // Jillie Kaaret

10/9 Torsdag
MUSIK: Festivaltext 3 // Jillie Kaaret

11/9 Fredag
BLANDAT: Blondinbella och Modebloggerskorna del 4 // Erik Nahlén

Klara och kommande
BLANDAT: Veckans fråga // Jillie Kaaret
FILM: DVD-rec: Wallander: Skulden // Maria Ohlin
Blandat: Sistaårseleverna i Vellinge på Studentbal // Maria Ohlin
FILM: DVD-rec: Go Fast // André Vifot Haas
LISTA: 00-talets skönaste svenska internetkändisar // Erik Nahlén
BLANDAT: Guide till en lyckad första dejt // Alexandra Algerydh
KULTUR: Intervju: Niclas Perslow // Nils Wikner

Topic starter

Idag kör vi ingen text, utan istället två imorgon.

Vill även ha klar en till 00-lista så att vi kan börja köra en varje fredag med start nästa vecka. Vilka listor har ni på gång?

Jag kommer att vara i Skövde ons-fre (eller ons-lör) för att planera hemsidornas och webb-tvn framtid med grabbarna där nere.

ReplyQuote

Erik Nahlén:

Vill även ha klar en till 00-lista så att vi kan börja köra en varje fredag med start nästa vecka. Vilka listor har ni på gång?

Jag har lagt upp min med svenska låtar [smile]

ReplyQuote

Jag är på bättringsvägen så kan nog ta tag i den där Go Fast-recensionen snart. Dock var det så längesedan jag såg den nu. Men men, jag får improvisera lite eller något. Blir säkert bra [y]

ReplyQuote

Det ligger två av mina texter i systemet. Tänkte bara meddela att det är "En magisk väntan" som jag gärna vill publiceras imorgon. Så, nu har jag det sagt [smile]

ReplyQuote
Topic starter

André Vifot Haas:

Jag är på bättringsvägen så kan nog ta tag i den där Go Fast-recensionen snart.

Finemang André, det glädjer mig att du överlevde.

Jillie Kaaret:

Det ligger två av mina texter i systemet. Tänkte bara meddela att det är "En magisk väntan" som jag gärna vill publiceras imorgon. Så, nu har jag det sagt

Okej, vill du splasha någon av dem?

ReplyQuote

Filmen har återfunnit nu Erik!

Och min dejt-text har jag nedskriven i ett block hemma. Så jag ska leta rätt på den och sammanställa. Båda borde komma upp för korr senast söndag.

ReplyQuote

Hej!

Jag satt och kollade runt lite i forumet och såg att ni för ganska längesedan hade planer på att lotta ut ett fallskrämshopp och ville att någon skulle skriva en text om det.

Jag ska faktiskt hoppa fallskärm imorgon och undrar hela fallskärmshoppidén är nedlagt? Jag skriver gärna en text om hoppet.

ReplyQuote
Topic starter

Sara Lundin:

Jag satt och kollade runt lite i forumet och såg att ni för ganska längesedan hade planer på att lotta ut ett fallskrämshopp och ville att någon skulle skriva en text om det.

Ja precis. Jag fick kontakt med en fallskärmsklubb och han "okejade" att vi skulle kunna antingen ta hoppet själv eller lotta ut det, men sedan har jag inte hört något mer - eller fått tag på honom - så jag vet inte om det har gått i konkurs eller något.

Sara Lundin:

Jag ska faktiskt hoppa fallskärm imorgon och undrar hela fallskärmshoppidén är nedlagt? Jag skriver gärna en text om hoppet.

Grymt! Ja det låter skitbra.

Alexandra Algerydh:

Filmen har återfunnit nu Erik!
Och min dejt-text har jag nedskriven i ett block hemma. Så jag ska leta rätt på den och sammanställa. Båda borde komma upp för korr senast söndag.

Bra Alexandra!

ReplyQuote

Erik Nahlén:

!

Hejsan Erik, jag skrev ihop en liten text till startinlägget i Uppsala Reggae Festival ´09-tråden. Jag kan ju dock inte ändra inlägget då du har högre plats i hierarkin än jag så postar det här istället så får du ändra [smile]

Årets festival är över, tälten ihop-packade, ölen uppdrucken och hemresan gjord. Nu är det snart dags att börja planera inför nästa år. Men medan ni väntar kan ni alltid göra er röst hörd i denna tråd för att fördriva tiden lite.

För det här är tråden för Uppsala Reggae Festival ´09 och dess besökare, åskådare, beundrare och värsta fiender - Till för att besvara frågorna: Var ni där? Träffade ni någon intressant UMare? Vad tycker egentligen ni om polisens agerande under festivalen? Hur var maten? Hann ni se era favoritartister? Och den viktigaste frågan av alla; Hur sällan töms egentligen bajamajorna på campingområdet?

Vill ni läsa mer om Uppsala Reggae Festival ur en UMares synvinkel kan ni alltid titta in här, här och här!

ReplyQuote
Topic starter

Jillie Kaaret:

Jag kan ju dock inte ändra inlägget då du har högre plats i hierarkin än jag så postar det här istället så får du ändra

Done n done. Mycket bra!

ReplyQuote
Topic starter

Tråden raderad från Redaktionen/Planering & Arbetsuppgifter

ReplyQuote