26/4 Måndag
27/4 Tisdag
28/4 Onsdag
29/4 Torsdag
30/4 Fredag
Klara och kommande:
Jillie:
Veckans fråga
Rec: Original
Kristoffer:
Rec: Sorority Row
Rec:Horsemen of the Apocalypse
Rec: Pandorum
Amy:
Rec: Luftslottet som sprängdes KLAR
Sophia:
Rec: The young victoria KLAR
André:
Rec: Ef - Mourning golden morning KLAR
Rec: The High School Conspiracy
Angelica:
Intervju Lazee
Politik for dummies
Alexandra:
?
Kajsa:
Rec: Flickvänner från förr KLAR
Rec: Hurt Locker
Nils:
?
Sara:
?
Sebastian:
Text om Hong Kong KLAR
Lina:
?
Jag har kastat den gamla statustråden nu och vill att ni skriver här i planeringstråden om det är så att ni ska iväg eller av annan anledning inte har tid att skriva något. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Jag åker till Göteborg nu på torsdag (1 april) och blir borta till på lördag. Kommer troligtvis inte ha tillgång till internet så vi kör nog ett litet påskuppehåll på texterna då.
Ska skriva klart ett policydokument den här veckan och har ett matteprov på onsdag, så jag blir lite offline.
André Vifot Haas:
Göteborg
Länsmansgården? ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
André Vifot Haas:
Kommer troligtvis inte ha tillgång till internet så vi kör nog ett litet påskuppehåll på texterna då.
Det vore inte aktuellt med någon Glad Påsk-text? Förklara påskens historia, hur man räknar ut när påskafton infinner sig och så vidare.
Om någon vill ta på sig något så akut.
Angelica Capitao:
Ska skriva klart ett policydokument den här veckan och har ett matteprov på onsdag, så jag blir lite offline.
Uppfattat, och lycka till!
Angelica Capitao:
Länsmansgården?
Precis! ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Erik Nahlén:
Det vore inte aktuellt med någon Glad Påsk-text? Förklara påskens historia, hur man räknar ut när påskafton infinner sig och så vidare.
Jo, det vore ju väldigt aktuellt. Men kanske svårt att hinna med det...
Jag funderade över om man skulle göra ett aprilskämt om att Ungdomar.se av något miljöråd blev framröstad till den minst miljövänliga sajten i Sverige.
Vi kan skriva bland annat skriva att "Under earth hour registrerade vi den största trafiken på flera år" och beklaga det faktum att elen som driver servrarna kommer från kolkraft som transporteras från Uruguay.
En annan idé är att skriva att vi har fått en ny gästexpert och sedan dra till med någon skön kändis, typ "Helge Fossmo svarar på frågor omkring religion, tro och lejda mord". Det kan dock bli lite känsligt så det vill jag godkänna innan ni lägger upp i sådana fall.
Jaha nähä jaha, bra eller anus?
Jag hittar inte statustråden så jag får helt enkelt slänga in det här. Jag spenderar just nu en hel del tid och och ut på sjukhus. Därav den låga frekvensen på blogginlägg.
No worries, i'll be back on track soon.
Ciao så länge 🙂
Alexandra Algerydh:
Jag hittar inte statustråden så jag får helt enkelt slänga in det här. Jag spenderar just nu en hel del tid och och ut på sjukhus. Därav den låga frekvensen på blogginlägg.
Nej, som jag skrev i andra inlägget har jag kastat den gamla statustråden och vill att ni skriver här i planeringstråden istället. Känner att jag (och alla andra) får bättre pejl på läget om allt finns i samma tråd. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Du få ta och krya på dig. Kramis!
Nu är Young Victoria på gång ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Det är lite mycket just nu. Har en stor hemtenta som ska in nästa fredag och min morfar ligger på sjukhus och är väldigt dålig. Så jag kommer antagligen inte vara särskilt aktiv, varken här eller på msn, ett tag framöver.
Ni får försöka klara er själva, så hörs vi (förhoppningsvis) snart igen. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Åh, hoppas allt går bra!
Ja, hoppas allt går bra. Ta hand om dig. Och din morfar (morfrar är ju verkligen nåt alldeles extra).
Jag måste tyvärr också säga att jag antagligen inte kommer vara så aktiv här under de kommande veckorna, eftersom jag spelar i en musikal som har premiär om exakt 11 dagar. Iii! Jag ska försöka logga in emellanåt och kanske hjälpa till och korra eller så åtminstone. I början av maj lär jag dock vara tillbaka på banan helt och fullt
Ha det så bra!
Sophia Olofsson:
Åh, hoppas allt går bra!
Amy Karlsson:
Ja, hoppas allt går bra. Ta hand om dig. Och din morfar (morfrar är ju verkligen nåt alldeles extra).
Tack för visad omtanke, men tyvärr dog han i fredags. Fast det var under omständigheterna det bästa som kunde hända, så det känns lite som en lättnad ändå.
Sophia Olofsson:
Jag måste tyvärr också säga att jag antagligen inte kommer vara så aktiv här under de kommande veckorna, eftersom jag spelar i en musikal som har premiär om exakt 11 dagar.
Uppfattat. Stort lycka till med musikalen! ![[party]](/img/smilies/party.gif)